تکمیل ظرفیت فروش بی وای دی S6 + بخشنامه جدید

ویدیو: تست و بررسی BYD S6
شرکت خودروسازی کارمانیا که از روز چهارشنبه بی وای دی S6 را با افزایش قیمت و به صورت نقد و اقساط برای تحویل مهر ۹۷ ثبت نام می کرد، بعد از ظهر روز گذشته پیش فروش این کراس اوور را متوقف کرد و دلیل آن را تکمیل ظرفیت ممکن برای تحویل اعلام نمود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت که در طرح فروش خود بی وای دی S7 را هم قرار داده بود، اعلام کرده است که همچنان ظرفیت فروش برای این کراس اوور جدید جهت تحویل در آذر ۹۷ وجود دارد و در حال حاضر کارمانیا تنها پیش فروش S7 را دارد.

تکمیل ظرفیت فروش بی وای دی S6

شرکت خودروسازی کارمانیا در آخرین بخشنامه خود قیمت بی وای دی S6 را ۱۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود و اگر مشتریان خرید نقدی را انتخاب می کردند، می توانستند از تخفیف دو میلیون تومانی استفاده کنند. همچنین مشتریانی که پیش فروش اقساطی را انتخاب کرده بودند، از تخفیف یک میلیون تومانی بهره مند شدند. بی وای دی S6 به عنوان اولین محصول خودروسازی کارمانیا شناخته می شود که به پیشرانه ۲.۴ لیتری و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه مجهز است. این خودرو همچنان بعد از گذراندن بیش از یک سال تولید، در رده قیمتی خود به عنوان بزرگترین خودرو قابل خریداری شناخته می شود.
کارمانیا قرار است که در مرداد ۱۳۹۷، تحویل بی وای دی S7 را آغاز نماید و برای همین چند وقتی است که زیرساخت تولید این خودرو در ارگ جدید اقتصادی آمده شده است. این خودرو به عنوان لوکسترین کراس اوور بنزینی کارمانیا شناخته می شود که قرار است به صورت تولید و مونتاژ داخل با روش CKD، قیمتی حدود ۱۶۰ میلیون تومان را به خود اختصاص دهد. کارمانیا لقب « جناب S7 » را برای این خودرو انتخاب کرده و گویا قرار است در آینده نزدیک محصولی دیگر را با نام عالیجناب به بازار کشور عرضه نماید. S7 به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک در آن نصب شده است. همچنین امکاناتی نظیر صندلی های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانارومیک، تریم داخلی تمام چرم، ستون فرمان برقی چهار حالته، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از روی سوییچ، صفحه آمپر تمام دیجیتال LED، سنسور نور و باران، قطب نما دیجیتال، کروزکنترل، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در شیب، سیستم تهویه دو گانه اتوماتیک، سامانه تصفیه هوای کابین، آینه های تاشو برقی و…در بی وای دی S7 دیده می شود.
احتمال داده می شود که شرکت خودروسازی کارمانیا در آینده نزدیک نیز مجددا پیش فروش بی وای دی S6 و همچنین بی وای دی F3 دنده ای را آغاز کند. در حال حاضر این شرکت چند هفته ای است که تحویل F3 دنده ای را آغاز کرده و قیمت ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای آن انتخاب شده است.

آلبوم تصاویر بی وای دی S6:


شما مخاطبان می توانید ویدیو تست و بررسی بی وای دی S6 در فصل دوم اسب بخار را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

آلبوم تصاویر بی وای دی F3


برای تماشا ویدیو تست و بررسی بی وای دی F3 در فصل سوم اسب بخار می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

آلبوم تصاویر بی وای دی S7


همچنین شما مخاطبان عزیز می توانید به صورت ویدیویی با بی وای دی S7 آشنا شوید.

۳ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.