سعید لیلاز مدیرعامل کارمانیا شد

سعید لیلاز
سعید لیلاز

سعید لیلاز مدیرعامل شرکت پرحاشیه و خبرساز کارمانیا شد.حدود شش ماه پیش بود که خبر خرید کارمانیا و پیگیری تعهدات معوق این شرکت توسط کرمان خودرو به گوش رسید و حالا پس از مدت ها خبر تعیین مدیرعامل جدید کارمانیا اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این نخستین بار است که خبر مهم در زمینه تغییر مدیریت این خودروساز منتشر شده است و طبق اعلام شرکت، سعید لیلاز به سمت مدیر عاملی این خودروساز کرمانی انتخاب شده است.

سعید لیلاز کیست و چه رزومه ای دارد؟

سعید لیلاز مهرآبادی، استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر اقتصادی است. وی استاد گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی و سردبیر روزنامه توقیف ‌شده سرمایه بود. سعید لیلاز اما در رزومه کاری خود سوابق خودرویی همچون قائم مقام مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل و مدیرعاملی شرکت سبلان خودرو مایوان را در کارنامه دارد. این که آقای لیلاز پیش از این در ایران خودرو دیزل فعال بوده است و بنابراین در زمینه خودروهای سنگین و کار و تجاری تجربه زیادی دارد می تواند سبب شود که زین پس، کرمان خودرو بخش خودروهای کار و تجاری خود را به کارمانیا منتق نماید که این امر می تواند یک تفکیک خوب و حساب شده تلقی شود.

تکلیف دانگ فنگ ix7 چه شد؟

دانگ فنگ ix7 با کارمانیا به بازار می آید؟
دانگ فنگ ix7 با کارمانیا به بازار می آید؟

با توجه به انتقال احتمالی خودروهای کار و تجاری کرمان به کارمانیا، احتمالاً تولید ix7 با نام KMC KX7 به کرمان موتور سپرده شود، اما نکته حائز اهمیت جدال میان گروه بهمن و کرمان موتور بر سر این محصول است و باید منتظر ماند و دید بالاخره کدام یک از این دو خودروساز خصوصی در مورد کراس اوور دو دیفرانسیل دانگ فنگ ix7 به پیروزی خواهند رسید. بالاخره ix7 با نام KX7 عرضه می شود یا دیگنیتی دریم؟ نظر شما چیست؟ کرمان موتور یا بهمن موتور؟

۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.