نیسان، ماکسیما را به روز خواهد کرد

نیسان، ماکسیما را به روز خواهد کرد
نیسان ماکسیما، سدان فول سایز شرکت نیسان است که توانست در بین سایر مدل‌های این برند به موفقیت چشمگیری دست یابد. این سدان زیبا با چهره جدید خود توانست فروش خوبی در آمریکا را تجربه کند. لذا نیسان تصمیم گرفت برای سال ۲۰۱۸ طرح کلی بدنه این خودرو را تغییر ندهد و با اعمال بروزرسانی‌هایی در بخش امکانات و ظاهر خودرو آن‌ را به روز نگه دارد.
به گزارش خودرونویس، ماکسیمای ۲۰۱۸ قرار است در نمایشگر خود از سیستم اندروید Auto سود ببرد. همچنین از این پس سرنشینان عقب می‌توانند از دو پورت USB برای شارژ کردن دیوایس‌های خود استفاده کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با اضافه شدن ترکیب رنگ جدید اکنون مشتری­‌ها قادرند از رنگ‌های جدید این خودرو سود ببرند که در میان آنها ترکیب رنگ قرمز پررنگ با جلو پنجر مشکی بسیار چشم نواز است.

همچنین نیسان اعلام کرده است در مدل­های ۲۰۱۸ ماکسیما، سیستم ترمز اضطراری بصورت استاندارد حضور خواهد داشت. سیستم‌های نظیر رادار و فاصله با خودروی جلویی و اعلان هنگام تصادفات احتمالی نیز در نسخه‌های استاندارد ماکسیمای ۲۰۱۸ وجود خواهند داشت.

موتور خودرو همان موتور قبل با قدرت ۳۰۰ اسب و حجم ۳.۵ لیتری است که به یک جعبه دنده CVT مجهز است.

این نسل از ماکسیما در سال ۲۰۱۶ معرفی شد که یک سقف با شیب زیاد و جلوپنجر V شکل از نشانه­های بارز طرح این سدان بشمار می‌­رود. دو پکیج جدید با نام­های Medallio و قیمت ۱۳۴۵ دلار و پکیج دینامیک با قیمت ۹۹۰ دلار در لیست آپشن‌های ۲۰۱۸ این خودرو وجود دارند.
نیسان، ماکسیما را به روز خواهد کرد

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.