در این قسمت از برنامه «تیپ کار» اسب بخار به سراغ بررسی عمر مفید لاستیک و هزینه های پنهان خودروها رفته ایم و قرار است تا با هم نکاتی در مورد تایرها و لاستیک ها را مرور کنیم. همچنین با راهکاری نوین به بررسی هزینه های نگهداری و پنهان مالکیت خودروها می پردازیم و با هم مروری را در مورد این موضوع خواهیم داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در جامعه امروز، بسیاری از مالکان خودرو تفکرات نه چندان صحیحی را در خصوص خرید و نگهداری تایر خودروها دارند. ارزشمند بودن لاستیک زاپاس استفاده نشده، دست نخورده بودن لاستیک ها، استفاده از لاستیک های گران قیمت بدون توجه به استانداردها و… از جمله مواردی است که در بازار خودروی امروز دیده می شود. حال در این قسمت تیپ کار ابتدا به سراغ به دست آوردن سال ساخت تایرها و عمر مفیدشان رفته ایم. همچنین چند نکته مخصوص به لاستیک ها در هنگام خرید و فروش خودروها یادآور شده ایم و نگاهی به برخی باورهای اشتباه داشته ایم.

مدیران 777 مدیران 777

در کنار بررسی این مسئله، نگاهی جامع تر به هزینه های نگهداری و مالکیت خودرو انداخته ایم و یکی از بهترین راه حل های محاسبه هزینه های جاری خودرو را معرفی نموده ایم. مجموعه «کاراف» که مدت هاست در زمینه خدمات کارشناسی فروش خودرو فعالیت دارد، به تازگی قابلیت «محاسبه هزینه نگهداری خودرو» را به سایت خود اضافه کرده و خدمات ویژه جدیدی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

با مراجعه به سایت Carf.ir، می توانید بخش «خدمات ویژه کاراف» را انتخاب نمایید و سپس با کلیک بر روی محاسبه هزینه نگهداری خودرو، از خرج های پنهان خودروی مورد نظر خود آگاه شوید. در حال حاضر فرمول آنلاین مجموعه کاراف برای محاسبه هزینه خودروها، جامع ترین و تخصصی ترین فرایند را دارد و این امکان را به کاربر می دهد تا با در نظرگیری جزئیات دقیق در طول پیمایش های مختلف، هزینه نگهداری خودروی خود را به دست آورد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.