رقابت سرعت گیری میان مرسدس بنز AMG GT 63 S و آئودی RS7

درگ

ویدیوی این مطلب به بررسی رقابت سرعت و ترمزگیری میان دو سدان قدرتمند «مرسدس بنز» و «آئودی» می پردازد.

مدیران 777 مدیران 777

همانند سنت همیشگی ویدیوهای کانال یوتیوبی “Carwow”، این بار به رقابت سرعت و ترمزگیری میان دو سدان قدرتمند آلمانی پرداخته می شود. “RS7” نماینده قدرتمند شرکت آئودی در این رقابت خواهد بود. این خودرو، به عنوان یکی از قدرتمندترین سدان های آلمانی، از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو بهره می برد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
درگ

این پیشرانه بیشینه قدرت ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر را تولید می کند. انتقال قدرت نیز از طریق جعبه دنده دوکلاچه خودکار به تمامی چرخ ها (سیستم کواترو) انجام می گیرد. این خودرو در انگلستان ۹۷ هزار پوند قیمت گذاری شده و ۲۰۶۵ کیلوگرم وزن دارد. در مقابل آئودی RS7، مرسدس بنز “AMG GT 63 S” قرارگرفته که حریف سرسختی برای تمامی سدان های جهان به شمار می رود.

درگ

این خودرو از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با کد AMG M177 بهره می برد. پیشرانه مورد بحث ۶۳۱ اسب بخار قدرت و گشتاور قابل توجه ۹۰۰ نیوتن متر را تولید می کند. انتقال قدرت در این خودرو توسط جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

درگ

مرسدس بنز AMG GT 63 S در انگلستان با قیمت ۱۴۵ هزار پوند قابل خریداری است و ۲۱۲۰ کیلوگرم وزن دارد. با این تفاسیر، می توان وزن کم RS7 و گشتاور بیش تر مرسدس را به عنوان نقاط قوت خودروهای حاضر در رقابت توصیف کرد. بدون توضیح بیش تر در رابطه با نتیجه رقابت، شما را به تماشای ویدیوی زیر دعوت می کنیم.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.