نسل جدید جنسیس G90 به این شکل خواهد بود؟

رندر نسل جدید جنسیس G90
رندر نسل جدید جنسیس G90

جنسیس هنوز نسل جدید سدان فول سایز خود یعنی G90 را معرفی نکرده است، اما براساس سبک جدید طراحی های این نشان و پیشرانه های جدید این کمپانی می توان احتمالات را در مورد این سدان لوکس بررسی کرد.

مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

جنسیس رسماً وارد بازار اروپا شد و به زودی نمایندگی های این نشان در آلمان، سوییس و بریتانیا آغاز به کار خواهند کرد. آن ها جنسیس G70 شوتینگ بریک را به صورت اختصاصی برای بازار اروپا طراحی کردند و نشان دادند در ساخت کلاس استیشن یا واگن هم می توانند عالی عمل کنند. سبک جدید طراحی های جنسیس بی نقص و زیبا است و آینده طراحی های این نشان هم براساس همین سبک خواهد بود. آن ها به خوبی در کانسپت X کوپه نگاه خود را به آینده نشان دادند و به نظر می رسد دیگر خودروسازان باید از ورود این نشان به اروپا احساس خطر کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اروپا مهد تولید سدان های فول سایز و لوکس

اروپا مقر خودروسازانی اصیل مثل مرسدس بنز، ب ام و و آئودی است.کمپانی هایی که متخصص ساخت سدان هایی لوکس مثل مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری ۷ و آئودی A۸ هستند و جنسیس می خواهد با نسل جدید G90 در سرزمین مادری آن ها با آن ها رقابت کند. از تصاویر جاسوسی‌ای که تا امروز از نسل جدید G90 منتشر شده است می توان دریافت که این خودرو سبک طراحی همانند G70 دارد و نهایت لوکس بودن را در داخل کابین ارائه می دهد. اما آیا می تواند مرسدس S کلاس جدید و نسل جدید ب ام و سری ۷ را، که به زودی معرفی خواهد شد، شکست دهد؟

طراحی احتمالی جنسیس G90

تصاویری که در این مقاله می بینید رندرهایی است که براساس سبک طراحی های جنسیس و تصاویر جاسوسی شکل گرفته اند و طراحی اصلی هنوز مشخص نیست. اما تجربه ثابت کرده است که رندرها معمولاً قابل اعتماد هستند و احتمالاً چهره ای این چنینی را در نسل جدید جنسیس G90 خواهیم دید. در این خودرو چراغ های خطی و دوگانه ال ای دی را می بینیم که در دو طرف جلوپنجره بزرگ با طرح مشبک لوزی قرار گرفته اند. همانند دیگر مدل های جدید جنسیس در این خودرو هم خطوط کرومی را در قسمت های مختلف بدنه می بینیم. فاصله محوری احتمالاً از نسل قبلی بلندتر شده و رینگ های مخصوص جنسیس با طرح Y در پرچم‌دار جنسیس به کار رفته است.

مشخصات فنی احتمالی و زمان معرفی

رندر نسل جدید جنسیس G90
رندر نسل جدید جنسیس G90

زیر کاپوت بلند نسل جدید جنسیس G90 احتمالاً بزرگ ترین و مهم ترین تغییر را خواهیم داشت. براساس گزارش هایی که منتشر شده است، پیشرانه ۵ لیتری V8 از این سدان لوکس حذف می شود و دیگر خبری از موتور V8 در این خودرو نیست. احتمالاً پیشرانه ۳.۵ لیتری توربوشارژ و V6 جای پیشرانه قبلی را می گیرد که توان تولید نهایت قدرت ۳۸۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را دارد. مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل جدید جنسیس G90 باقی نمانده است و انتظار می رود که کمپانی جنسیس تا پیش از اتمام سال، رقیب مرسدس بنز S کلاس و سری ۷ جدید را در کره رونمایی کند و کمی پس از آن، معرفی جهانی این محصول را خواهیم داشت و در سال ۲۰۲۲ عرضه این خودرو در بازارهای هدف آغاز می شود.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

نسل جدید جنسیس G90 برای رقابت با چه خودروهایی به بازار می آید؟

مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری ۷ و آئودی A8 خودروهایی هستند که جنسیس برای رقابت با آن ها به بازار می آید.

مشخصات فنی نسل جدید جنسیس G90 چگونه خواهد بود؟

براساس گزارش هایی که منتشر شده، پیشرانه ۵ لیتری V8 از این سدان لوکس حذف می شود و دیگر خبری از موتور V8 در این خودرو نیست. احتمالاً پیشرانه ۳.۵ لیتری توربوشارژ و V6 جای پیشرانه قبلی را می گیرد که توان تولید نهایت قدرت ۳۸۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را دارد.

جنسیس G90 چه زمان به صورت رسمی معرفی می شود؟

انتظار می رود که کمپانی جنسیس تا پیش از اتمام سال، رقیب مرسدس بنز S کلاس و سری ۷ جدید را در کره رونمایی کند و کمی پس از آن، معرفی جهانی این محصول را خواهیم داشت و در سال ۲۰۲۲ عرضه این خودرو در بازارهای هدف آغاز می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.