عملکرد فاجعه بار تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی در تست موس + ویدیو

تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی

«تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی ۲۰۲۱» به تازگی در تست «موس» شرکت کرده و نتایج فاجعه باری را از خود نشان داده است.

مدیران 777 مدیران 777

محصولات «تویوتا» به عملکرد ضعیف در تست موس مشهور هستند. به تازگی مدل جدید تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی ۲۰۲۱ در این تست شرکت کرده است تا بار دیگر مهر تأییدی بر این ادعا زده باشد. تست موس با هدف شبیه سازی جلوگیری از برخورد با موانع جاده ای با فرمان دادن به جهت مخالف و بار دیگر برگشتن به مسیر مستقیم طراحی شده است. با این وجود، انجام دادن این فرایند در تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی بسیار برای سرنشینان این خودرو ترسناک و آزاردهنده خواهد بود. با توجه به ارزیابی “TeknikensVarld”، تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی که در بازار آمریکای شمالی با نام پسوند «پرایم» شناخته می شود، عملکرد خطرناکی را از خود نشان داده و بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است. همان طور که در ویدیوی آخر متن مشاهده خواهید کرد، تویوتا RAV4 پرایم با سرعت ۶۸ کیلومتر در هنگام انجام تست موس با بیش فرمانی شوکه کننده ای مواجه می شود و با بسیاری از پایلون های مسیر برخورد می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی

در سرعت های ۶۷، ۶۶، ۶۵ و ۶۴ کیلومتر بر ساعت نیز برخورد با موانع را شاهد هستیم. با وجود تعویض راننده و کاهش سرعت تا ۶۳ کیلومتر بر ساعت، باز هم شاهد دست و پنجه نرم کردن تویوتا RAV4 پرایم با موانع هستیم. در گزارش ارزیابی تست موس این خودرو به عمل نکردن و نامحسوس بودن عملکرد سیستم کنترل پایداری RAV4 پرایم نیز اشاره شده است. در جواب به نتایج به دست آمده در این تست، تیم اروپایی تویوتا نیز به صورت جداگانه تست موس را روی خودرو انجام داده که نتایج آن بهبودی نیافته است.

تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی

 مسئولان تویوتا در جواب اذعان داشته اند که به مشتریان اطمینان می دهند تویوتا RAV4 پرایم از ایمنی لازم در هنگام رانندگی برخوردار است. همچنین به گفته تویوتا، نسخه اروپایی این شاسی بلند محبوب در آینده ایمن تر خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که در نسخه های درنظر گرفته شده برای سایر کشورها چه تغییراتی صورت خواهد گرفت.

تویوتا راوفور پرایم در بازار آمریکا با قیمت پایه ای ۳۸.۱۰۰ دلار عرضه می شود. این خودرو از ترکیب پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی در اکسل عقب بهره می برد. در نتیجه، قدرت تولیدی به ۳۰۲ اسب بخار می رسد. راوفور پرایم با سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۵.۷ ثانیه، سریع ترین شاسی بلند تولیدی تویوتا به شمار می رود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.