عملکرد ضعیف مرسدس بنز CLA در تست موس + ویدیو

مرسدس بنز CLA

برخلاف ظاهر جذاب و زیبای «مرسدس بنز CLA» جدید، این خودرو از نظر فرمان پذیری عملکرد چندان مناسبی ندارد و نتوانسته در تست موس موفق عمل کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدل جدید مرسدس بنز CLA نیز همانند مدل قبلی با سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو یا تمامی چرخ ها عرضه می شود. این خودرو به تازگی در تست هندلینگ موس تیم “KM77” شرکت کرده است. این آزمایش در سرعت ۷۶ کیلومتر بر ساعت انجام می گیرد. در این حالت، مرسدس بنز CLA بدون خطا موفق به انجام آزمایش موس نشد.

مرسدس بنز CLA

سپس با تغییر سه راننده و کاهش سرعت تا ۶۶ کیلومتر بر ساعت، CLA 2020 توانست تست موس را سپری کند. مجموعه ای از ایرادات شامل لرزش بدنه، چسبندگی کم چرخ های جلو، کم فرمانی و دخالت ESP باعث برخورد مرسدس بنز CLA به موانع شد. این خودرو، که در مدل ۲۰۰ تست شد، از پیشرانه ۱٫۳ لیتری بنزینی با ۱۶۱ اسب بخار بهره می برد. مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک نیز در این آزمایش شرکت کرد. این مدل با بهره گیری از پیشرانه ۲ لیتری دیزلی ۱۴۸ اسب بخاری و لاستیک های بریجستون مشابه با مدل کوپه، عملکرد بهتری از خود نشان داد.

مرسدس بنز CLA

در تست اسلالوم، مرسدس بنز CLA چابکی و پایداری بهتری از خود نشان داد. در این آزمایش نیز سیستم ESP تنها تا سرعت های محدودی وارد عمل نمی شود و پس از آن، در عملکرد فرمان پذیری خودرو دخالت می کند. حال باید دید که ب ام و سری ۲ گرن کوپه، که رقیب اصلی مرسدس بنز CLA محسوب می شود، در این تست چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد. تا پیش از این، خودروهای تویوتا، از جمله RAV4، به عملکرد ضعیف خود در تست موس مشهور بودند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.