الگوهای طراحی هوندا سیویک جدید لو رفت

الگوهای طراحی هوندا سیویک جدید لو رفت

کمپانی ژاپنی «هوندا» به تازگی اعلام کرده بود که برنامه های تولید نسل یازدهم «سیویک» را دنبال می کند و حالا الگوهای طراحی این خودرو پیش از معرفی در فضای مجازی منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش تر، هوندا اعلام کرده بود که قصد دارد نسل جدید سیویک را در نسخه های سدان و هاچ بک تولید کند و برنامه ای برای تولید نسخه کوپه سیویک ندارد، چراکه در نسل دهم سیویک، فروش نسخه های سدان و هاچ بک به مراتب از نسخه کوپه بیش تر بوده است. به نظر می رسد کمپانی قصد داشته باشد تا اواخر سال آینده سیویک جدید را رونمایی کند، اما حالا الگوهای رسمی طراحی نسل جدید سیویک در فضای مجازی لو رفته و ما می توانیم خیلی زودتر از زمان رونمایی نگاهی به این خودرو داشته باشیم.

الگوهای طراحی هوندا سیویک جدید لو رفت

البته باید گفت در این الگوها به دلیل این که بافت و جزییات وجود ندارد نمی توان به صورت دقیق طراحی را بررسی کرد، اما یک ایده کلی از طراحی سیویک جدید را در اختیار ما قرار می دهد. طرح های منتشرشده به نظر مربوط به هوندا سیویک تایپ R باشد و براساس تصاویر جاسوسی که قبل تر منتشر شده بود، الگوها به نظر درست هستند و می توان گفت طراحی در نسل جدید این هاچ بک پیچیده تر از نسل قبلی خواهد بود.

حتماً بخوانید: هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰ معرفی شد

نسخه هاچ بک سیویک جدید به نظر بلندتر از نسخه کنونی است و ارتفاع کم تری هم خواهد داشت و در طراحی بدنه ساده سازی را در برخی بخش ها می بینیم. بسیاری از برجستگی هایی که در بخش جلوی نسل دهم سیویک دیده می شد از این مدل حذف شده اند و این خودرو ظاهر سنگین تری به خود گرفته است. در عقب خودرو چراغ های بومرنگی حذف شده اند و جای خود را به چراغ هایی ساده تر داده اند که با نواری به هم متصل می شوند. با وجود این که نسل پیشین هاچ بک سیویک یک هاچ بک تمام عیار بود اما در ظاهر نسل جدید نسخه هاچ بک آرایه هایی دیده می شود که آن را شبیه به خودروهایی مثل کیا استینگر و فولکس واگن آرتئون می کند.

الگوهای طراحی هوندا سیویک جدید لو رفت

با انتشار این تصاویر طرح های اولیه نسل یازدهم این خودرو بررسی شد اما هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه سیویک جدید در دسترس نیست. انتظار می رود هوندا در نسل جدید سیویک برقی سازی را در این خودرو داشته باشد و احتمالاً سیویک جدید را با پیشرانه های هیبرید توربوشارژ و تنفس طبیعی خواهیم داشت. همچنین هوندا پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه های دنده دستی را در سبد محصولات اسپرتش حفظ کند.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.