کیا استینگر ۲۰۲۱ با شرایط فروش مناسب معرفی شد

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

شرکت «کیا» به تازگی از «استینگر ۲۰۲۱» با مشخصات فنی و چهره به روزرسانی شده رونمایی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

استینگر ۲۰۲۱ که چندی پیش عکس های آن منتشر شده بود، اکنون به صورت رسمی توسط کیا معرفی شده است. شرکت کیا مشخصات فنی استینگر جدید را نیز منتشر کرده که در آن، پیشرانه توربوشارژ جدیدی آمده است. پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ کیا که به طور اختصاصی برای بازار آمریکای شمالی درنظر گرفته شده است، ۳۰۰ اسب بخار قدرت در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور در ۱۶۵۰ دور بر دقیقه تولید می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

 با سفارش نسخه “GT”، خودرو از پیشرانه ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو بهره خواهد برد. پایه پیشرانه بدون تغییر باقی مانده است، اما سیستم جدید سوپاپ متغیر الکترونیکی اگزوز، ۳ اسب بخار به قدرت خودرو افزوده است. در این حالت، مجموع قدرت به ۳۶۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه می رسد. بیشینه گشتاور نیز در عدد ۵۱۰ نیوتن در ۱۳۰۰ دور بر دقیقه بدون تغییر باقی مانده است.

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

حالت های مختلف رانندگی اکو، نرمال، کامفورت و اسپرت نیز برای خودرو در نظر گرفته شده است. با انتخاب سیستم اسپرت، صدای جذاب تری از اگزوز خودرو به گوش می رسد. در مدل پایه ای استینگر ۲۰۲۱، از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۲۵۱ اسب بخار قدرت در ۶۲۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور در ۱۴۰۰ دور بر دقیقه بهره می برد. فارغ از تریم و پیشرانه انتخابی، هر سه مدل از جعبه دنده ۸ سرعته خودکار بهره می برند. خریداران می توانند خودرو را با سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها یا به چرخ های عقب با آپشن دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی سفارش دهند. کیا تاکنون از عرضه نسخه ۲٫۲ لیتری توربودیزل، که در نسخه قبل از فیس لیفت در بازار اروپا معرفی شد، سخنی بر زبان نیاورده است.

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

در بحث فناوری، فیس لیفت میان چرخه ای کیا استینگر با دید نقطه کور و بررسی ویدیویی در نمایشگر کابین عرضه می شود. افزون بر این، ویژگی های دیگری همچون هشدار خروج ایمن، راهنمای دنبال کردن خط، راهنمای رانندگی در بزرگراه و هشدار سرنشینان عقب نیز در استینگر ۲۰۲۱ به کار رفته اند.

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

خریداران اکنون می توانند نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی آپشنال را برای سیستم سرگرمی سفارش دهند. این نمایشگر در حالت استاندارد، ۸ اینچ ابعاد دارد. نمایشگر راننده نیز اکنون به جای حالت ۳٫۵ اینچی مونوکروم، از قابلیت نمایش رنگی با ۴٫۲ سایز بهره می برد. برای نمایشگر جلوآمپر دیجیتالی نیز انتخاب ۷ اینچی به صورت آپشنال موجود است. با توجه به بازار انتخابی، کیا استینگر ۲۰۲۱ با ویژگی های جذابی همچون استارت ریموتی و اپلیکیشن UVO به منظور از پیش گرم کردن و هوارسانی به صندلی ها عرضه می شود.

شرایط فروش کیا استینگر ۲۰۲۱

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

پس از انتشار شرایط فروش سدان K5، اکنون شرکت کیا شرایط فروش متنوعی را برای استینگر جدید درنظر گرفته است. کیا برای مدل جدید استینگر تخفیف های خارق العاده ای را درنظر گرفته که از ۶۰۰۰ دلار برای مدل پایه ای تا ۷۷۰۰ دلار برای نسخه پرچم دار GT2 را شامل می شود. در نسخه پایه ای، برای خریداران طرح لیزینگ ۳۶ ماهه، مبلغ ۴۹۰۰ دلار به عنوان کمینه مشوق کارخانه سازنده درنظر گرفته شده است. در مدل ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر با همین مدت لیزینگ، مبلغ ۵۷۰۰ دلار به عنوان کمینه مشوق کارخانه (Lease Cash) درنظر گرفته شده است.

کیا استینگر 2021 با شرایط فروش مناسب معرفی شد

 با این وجود، بیش ترین تخفیف ها برای طرح لیزینگ ۲۴ ماهه موجود است. برای نسخه پایه ای بیش از ۶ هزار دلار تخفیف درنظر گرفته شده و خریداران می توانند با پرداخت مبلغ اولیه ۳۹۹۹ دلار و قسط ماهیانه ۲۹۹ دلار، با فرض کارکرد ۱۰ هزار مایل در سال، نسخه ۲ لیتری را خریداری کنند. آپشن فایننس ۱۰۰۰ دلاری یا ۰٫۹ درصدی به مدت ۶۶ ماه نیز قابل استفاده است. برای مدت ۷۲ و ۸۴ ماه، این اعداد به ترتیب به ۱٫۹ و ۳٫۹ درصد می رسد.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.