هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰ معرفی شد

هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰
«هوندا» سرانجام مدل پلاگین هیبریدی از شاسی بلند محبوب “CR-V” را معرفی کرد. این نخستین خودروی هیبریدی ساخت هوندا است که در بازار آمریکا به فروش می رسد. افزون بر مدل هیبریدی جدید، در طراحی نسخه های دیگر نیز بازنگری شده و ظاهر جلو و عقب خودروها تغییر یافته است.
هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰
سیستم هوشمند کمک راننده مخصوص هوندا نیز به صورت استاندارد برای CR-V مدل ۲۰۲۰ درنظر گرفته شده است. هوندا برای سال ۲۰۲۰، پیشرانه ۲.۴ لیتری را از فهرست انتخاب مشتریان حذف کرده و اکنون تنها گزینه غیر هیبریدی، پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۱۹۰ اسب بخار قدرت است. پیشرانه هیبریدی CR-V ۲۰۲۰ با آکورد هیبریدی یکسان است.
هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰
این پیشرانه متشکل از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر اتکینسون با دو موتور الکتریکی است. انتقال قدرت نیز به تمامی چرخ ها انجام می گیرد و کلاچ الکترونیکی قرارگرفته در دیفرانسیل ها، از لغزش جلوگیری می کند. قدرت خروجی پیشرانه هیبریدی درمجموع به ۲۱۲ اسب بخار می رسد و به گفته هوندا، میزان مصرف سوخت این پیشرانه نسبت به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو، ۵۰ درصد بهبود یافته است.
هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰
تفاوت های ظاهری موجود با مدل قبلی شامل چراغ های مه شکن LED، نشان آبی رنگ هوندا، نشان هیبرید و خروجی اگزوز پنهان می شود. تمامی مدل های هوندا CR-V از زه کرومی جلوپنجره، فضای بیش تر برای چراغ های مه شکن، چراغ های عقب تیره و شیشه عقب تیره با زه کرومی بهره خواهند برد. مدل هیبریدی جدید هوندا CR-V از پشت آمپر دیجیتالی جدیدی استفاده می کند که مخصوص این خودرو طراحی شده است و اطلاعاتی همچون میزان شارژ و قدرت را نشان می دهد.
هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰
سه حالت مختلف رانندگی شامل Econ، اسپرت و EV هم برای خودرو درنظر گرفته شده است. طراحی کنسول میانی تغییر یافته و اکنون فضای بیش تری را در دسترس قرار می دهد. فروش هوندا CR-V جدید از پاییز امسال آغاز می شود و پس از آن، مدل هیبریدی در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.


پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.