شکار یازدهمین نسل از هوندا سیویک تایپ R

هوندا سیویک تایپ R

به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید «سیویک تایپ R» در فضای مجازی منتشر شده است که از ورود این مدل در سال ۲۰۲۲ به بازار خبر می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با این که به نظر می رسید «هوندا سیویک تایپ R» آن قدر جذاب است که فعلاً دستخوش تغییر نشود، اما کمپانی تصمیم گرفته نسل جدید این هاچ بک جذاب را خیلی زود به بازار عرضه کند. این تصاویر جاسوسی به ما نمونه اولیه تایپ R جدید را نشان می دهد که با برچسب های زیادی پوشانده شده و جزییات چندانی از طراحی آن قابل تشخیص نیست. آن چه در تصاویر جاسوسی دیده می شود بال بزرگی است که طرح جدیدی را به این هاچ بک داده و چهره این خودرو را اسپرت تر از آن چه در نسل کنونی می بینیم کرده است. کاپوت نسل جدید کشیده تر از نسل کنونی شده و با پوشش بیش از حدی که در جلو استفاده شده به نظر می رسد با چهره ای کاملاً متفاوت و جدید در سیویک تایپ R طرف خواهیم بود.

هوندا سیویک تایپ R

بنا بر شنیده ها تست سیویک تایپ R جدید بخشی از پروژه برقی سازی مدل های «هوندا» در اروپاست. هوندا اعلام کرده است در این پروژه بیش از نیمی از محصولاتش را برقی یا هیبرید می کند و به نظر می رسد تایپ R جدید هم بخشی از این پروژه کمپانی باشد. کمی قبل تر هم کمپانی هوندا اعلام کرده بود که امکان دارد سیویک تایپ R جدید را در نسخه برقی روانه بازار کند، اما پروژه سیویک تایپ R برقی توسط کمپانی هنوز تأیید نشده است. همچنین برخی منابع در هوندا خبر از طراحی کاملاً متفاوت و جدید این خودرو در نسل بعدی می دادند که این خبر هم به دلیل استتار سنگین این خودرو قابل تأیید نیست.

هوندا سیویک تایپ R

هنوز برای قضاوت هوندا سیویک تایپ R جدید خیلی زود است و باید دید آیا این خودرو به صورت تمام برقی و یا هیبرید متوسط عرضه می شود یا خیر. در نظر داشته باشید ممکن است بسیاری از علاقه مندان هاچ بک اسپرتی مثل سیویک تایپ R علاقه زیادی به خودروهای برقی نشان ندهند و عاشق سر و صدای خودروهای اسپرت و بنزینی در جاده باشند، اما اکنون که سیاست های کلی هوندا به سمت برقی سازی محصولات است، ایده سیویک تایپ R برقی محتمل تر می شود و باید دید با عرضه این خودرو علاقه مندان به این هاچ بک اسپرت دوست داشتنی چه واکنشی خواهند داشت.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.