شرایط فروش اقساطی محصولات یواز اعلام شد – شهریور 1400

شرایط فروش اقساطی محصولات یواز سروش دیزل
شرایط فروش اقساطی محصولات یواز سروش دیزل

شرکت سروش دیزل مبنا با همکاری لیزینگ آتی نگر آفام اقدام به فروش اقساطی محصولات یواز کرده و بخشنامه جدید عرضه پاتریوت و پیکاپ دنده ای را منتشر نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این طرح فروش پاتریوت دنده ای و پیکاپ دنده ای با مدل ۱۴۰۰ عرضه می شود و تحویل این خودروها به صورت فوری انجام می شود. در حال حاضر مشتریان سروش دیزل مبنا می توانند در کنار خرید نقدی و فوری محصولات یواز، از شرایط اقساطی هم استفاده کنند. بر اساس اعلام بخشنامه لیزینگ آتی نگر آفام، متقاضیان این خودروهای Heavy Duty می توانند بازپرداخت اقساط را به صورت ۶ تا ۶۰ ماه و با نرخ تسهیلات ۲۱ درصد انتخاب نمایند. همچنین فاصله چک ها سه ماه یک بار است و باید مشتریان پیش از ثبت نام به این نکته توجه داشته باشند.

در حال حاضر یواز پاتریوت دنده ای ۸۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و یواز پیکاپ دنده ای نیز با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان عرضه می شود. در صورت نیاز مشتریان به سیستم قفل برقی دیفرانسیل عقب، سروش دیزل این آپشن را با قیمت ۳۵ میلیون تومان ارائه می دهد و هزینه نصب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از سوی نمایندگی های این شرکت دریافت می شود. با توجه به اینکه یواز پیکاپ و پاتریوت به سامانه مدیریت هرزگردی مستقل هر چرخ مجهز هستند و در حالت دو دیفرانسیل شبیه ساز الکتریکی قفل دیفرانسیل را فعال می کنند، برخی از متقاضیان این خودرو آپشن قفل دیفرانسیل برقی محور عقب را سفارش نمی دهند و برخی دیگر هم وجود این آپشن برقی و مکانیکی را موثرتر از سامانه الکتریکی می دانند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی یواز پیکاپ و پاتریوت در اسب بخار

شرایط فروش اقساطی محصولات یواز سروش دیزل
شرایط فروش اقساطی محصولات یواز سروش دیزل
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.