چهره جدید ام وی ام با محصولات مدرن و جذاب

محصولات جدید ام وی ام
محصولات جدید ام وی ام

ام وی ام را با نام مدیران خودرو می شناسیم، شرکتی که به عنوان بزرگ ترین خودروساز خصوصی کشور شناخته می شود و حالا نشان قدیمی و آشنای آن، ام وی ام، چهره ای جدید به خود گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سال ۱۳۸۱ بود که مدیران خودرو به عنوان یک شرکت مونتاژکننده خودروهای چینی تأسیس شد و فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز کرد. شاید آن زمان کسی تصور نمی کرد این شرکت حالا این چنین توسعه پیدا کند و تبدیل به بزرگ ترین خودروساز خصوصی کشور شود، اما حالا با گذشت سال ها و عرضه خودروهای چری چین در ایران علاوه بر داشتن تیراژ بالای تولید، نشان ام وی ام چهره ای کاملاً جدید و مدرن به خود گرفته است و به عنوان یک برند جذاب شناخته می شود.

تغییر چهره اساسی برای ام وی ام

محصولات جدید ام وی ام

عموم مردم ام وی ام را به عنوان نشانی می شناختند که خودروهای اقتصادی چینی (نشان چری) را تولید می کند و چهره این برند به عنوان یک خودروی متوسط شناخته می شد. در طول این سال ها نشان ام وی ام مدل های مختلفی مثل ام وی ام ۱۱۰، ام وی ام ۳۱۵، ام وی ام X33 و ام وی ام ۵۵۰ را با تیراژ بالا به بازار ایران عرضه کرد و در تمام این مدل ها از نظر تعداد بسیار قابل قبول بود. اما حالا با پیشرفت چری و مدیران خودرو، طراحی و کیفیت در محصولات این نشان با چیزی که قبلاً از ام وی ام دیده بودیم کاملاً متفاوت شده است. حالا مدیران خودرو با مدل های جدیدش در کنار عرضه بالا، کیفیت و مدرن بودن را هم در محصولاتش دارد و یک تغییر چهره اساسی داده است.

محصولات جدید ام وی ام

دو مدل مهم در این تغییر چهره

تغییر چهره نشان ام وی ام در قدم اول با ارتقای کیفیت رقم خورد و بعد نوبت به المان های ظاهری رسید. دو مدل مهم X22 پرو و X55 پرو مدل هایی بودند که به خوبی به این تغییر چهره نمود ظاهری دادند. ام وی ام X22 پرو با داشتن طراحی نزدیک به المان های مدرن جهانی و کیفیت قابل قبول توانست چهره ای تازه برای نشان ام وی ام رقم بزند. علاوه بر این، X55 پرو هم با داشتن مشخصات فنی قابل قبول و امکانات بسیار کارآمد، نشان داد ام وی ام در بحث های فنی و تکنولوژیک هم تغییرات اساسی داشته است و چهره ای جدید برای بزرگ ترین خودروساز خصوصی کشور رقم زد. این ارتقا و تغییر چهره مختص به ایران نیست و در تمام بازارهای هدف چری در حال شکل گیری است. برای مثال، X22 پرو به تازگی از فروش ۹۰۰ هزار دستگاه را در بیش از ۳۰ بازار هدف عبور کرد و این نشان دهنده آن است که چری تحولی اساسی داشته و محصولاتش روز به روز بهتر می شوند.

محصولات جدید ام وی ام

باید پذیرفت چینی های امروز بازار ایران و به خصوص چری های امروز، با آن چه در گذشته دیده بودیم بسیار متفاوت شده اند. این تغییر و ارتقای کیفیت را با یک نگاه اجمالی هم می توان فهمید. با توجه به حضور گسترده و مستمر چری در ایران، پیشرفت چینی های حاضر در ایران را می توان به خوبی در محصولات نشان ام وی ام دید. آمارهای فروش نشان می دهد که امسال هم نشان ام وی ام بیش ترین عرضه چینی های بازار ایران را داشته است و به نظر می رسد با این تغییر چهره، روند رو به رشد مدیران خودرو با ام وی ام ادامه دار باشد.

۳.۷ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.