نسخه نهایی تیگارد X35 به اصفهان آمد + قیمت و زمان عرضه

تیگارد X35

 نسخه نهایی تیگارد X35 در شانزدهمین دوره از نمایشگاه خودروی اصفهان معرفی شد و شرکت سانیار موتور اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این خودرو به رسانه ها داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اواخر فروردین ماه بود که سانیار موتور به عنوان زیرمجموعه ای از دیار خودرو از اولین کراس اوور خود با نام تیگارد X35 پرده برداشت. این خودرو که نسخه ای سفارشی از بایک X3 یا همان X35 است قرار است به عنوان یک کراس اوور کوچک بازار چینی های این رده را گسترده تر کند. حالا پس از گذشت چند ماه نسخه نهایی و مونتاژی این خودرو به نمایشگاه خودروی اصفهان آمده و قرار است به زودی عرضه این محصول انجام شود.

مدیران 777 مدیران 777

مشخصات فنی و امکانات تیگارد X35

تیگارد X35 در رده کراس اوورها کامپکت قرار می گیرد که مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل جدید CVTهای صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است و با این مشخصات، کراس اوور سانیار موتور در رده خودروهای نظیر جک S3، چانگان CS35 و هایما S5 قرار می گیرد.

کابین تیگارد X35
کابین تیگارد X35

این کراس اوور جدید بازار به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد لاستیک، چراغ ها با تکنولوژی LED، سنسور پارک،  دوربین عقب و… مجهز می شود.

قیمت و زمان عرضه X35

تیگارد X35
تیگارد X35

براساس آن چه مدیران دیار خودرو اعلام کردند، این کراس اوور قرار است در بورس کالا عرضه شود و این اولین تجربه این شرکت در بورس کالا خواهد بود. پیش بینی شرکت از قیمت نهایی این خودرو برای مصرف کننده در محدوده ۹۰۰ میلیون تومان است که البته این قیمت بسته به نوسانات نرخ ارز و هزینه های جاری می تواند تغییر کند. در حال حاضر، تیگارد موتورز نمایندگی هایی فعال در تهران، اصفهان، شیراز و شمال کشور دارد و قرار است تا دو ماه آینده اولین تحویل های این خودرو به مشتریان انجام شود.

تیگارد X35

در کنار تیگارد X35، دیار BJ40 دیگر محصول دیار خودرو است که قرار است تا چند ماه آینده به بازار ایران آید. پیش بینی می شود این SUV چینی با قیمتی در محدوده ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید و براساس آن چه مدیران این شرکت اعلام می کند، BJ40 تا ۴ ماه آینده به بازار کشور ورود کند. همچنین این شرکت اعلام کرد مذاکرات خود را برای واردات یک برند اروپایی پیش می برد و یکی دیگر از کراس اوورهای بایک را هم برای واردات در نظر دارد.

۴.۵ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.