سایپا قیمت شاهین G را افزایش داد

سایپا قیمت شاهین G را افزایش داد
سایپا قیمت شاهین G را افزایش داد

با توجه به اطلاعیه ای که برخی نمایندگی های سایپا به حواله داران شاهین G اعلام کرده اند، در فاکتورهای جدید برای این خودرو افزایش قیمت رسمی در نظر گرفته شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این بر اساس بخشنامه مصوب گروه خودروسازی سایپا، شاهین دنده ای تیپ G قیمت رسمی ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان را برای مشتریان ثبت نامی داشته است. اما حال این شرکت خودروساز برای حواله داران جدید شاهین G که قراردادشان بر اساس قیمت روز بوده و بهای مصوب برایشان اعلام نشده است، افزایش قیمت ۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومانی را در نظر گرفته و این سدان ملی را ۳۵۳ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان قیمت گذاری کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نام خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت جدید (تومان)
سایپا شاهین G۳۴۴.۷۴۷.۰۰۰۳۵۳.۸۶۵.۰۰۰

سایپا شاهین G به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توربوشارژر مجهز است که ۱۱۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان ملی سایپا از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلوی شاهین منتقل می کند. سانروف، استارت دکمه ای، سنسور نور، آینه های تاشو برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر تعویض دنده GSI، چراغ روشنایی روز، سنسور پایش باد تایرها، دو کیسه هوا و… مجهز است.

۳.۹ امتیاز از ۴۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.