شرایط فروش ساینا S اتوماتیک و شاهین اعلام شد – آذر 1401

شرایط پیش فروش 4 محصول سایپا - آذر 1401
شرایط فروش ساینا S اتوماتیک و شاهین اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش ساینا S اتوماتیک ، ساینا S دوگانه سوز ، شاهین دنده ای تیپ G و وانت ۱۵۱ را ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این شرایط شاهین G با موعد تحویل تیر الی مهر ۱۴۰۲، ساینا S اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز با موعد تحویل اردیبهشت الی مهر ۱۴۰۲ و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل تیر الی آبان ۱۴۰۲ عرضه می شوند.

مدیران 777 مدیران 777

مشتریان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را بر اساس قوانین انجام دهند.

در روش پیش فروش یکساله، قیمت غیرقطعی است. همچنین قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه و اخد خواهد شد.

در این طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا، برای اولین بار عرضه رسمی ساینا S اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز اعلام شده است.

شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سایپا ویژه آذر ۱۴۰۱

مشخصات فنی ساینا S اتوماتیک CVT

ساینا S اتوماتیک به پیشرانه ۱.۵ لیتری M15 مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد، دریچه گاز برقی و سیستم مدیریت برق مجزا دارد و ۸۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT ساخت کمپانی پانچ نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می کند و حالت اسپرت، تیپ ترونیک و برفی برای آن تعریف شده است. در حالت تیپ ترونیک می توان ۶ دنده مصنوعی را در ساینا S اتوماتیک تجربه کرد.

ساینا اِس CVT به فرمان کمکی برقی، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی دستی، غربیلک فرمان چرمی با کنترل سیستم صوتی، سنسور نور، سنسور باد تایرها، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیشه ها و آینه های برقی، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز و… مجهز است.

۳.۵ امتیاز از ۳۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.