امکان تحویل SWM G01 به مشتریان کارمانیا فراهم شد + جزئیات

طرح تبدیل قرارداد و تحویل SWM G01 به مشتریان و حواله داران کارمانیا و بی وای دی
طرح تبدیل قرارداد و تحویل SWM G01 به مشتریان و حواله داران کارمانیا و بی وای دی

روز گذشته تعدادی از مشتریان شرکت کارمانیا به خبرنگار اسب بخار اطلاع دادند که پیشنهاد تحویل فوری SWM G01 از سوی این خودروساز بخش خصوصی به برخی از حواله داران بی وای دی داده شده است. پیگیری خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که چنین موضوعی صحت دارد و کارمانیا شرایط تحویل فوری تعدادی SWM G01 را فراهم کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر کارمانیا به حواله داران بی وای دی اعلام کرده است که مبلغ ودیعه آن ها را بر اساس فرمول ارزی به روز می کند و این مشتریان می توانند قراردادشان را برای تحویل محصولات جدید بی وای دی چون تانگ بنزینی و F3 اتوماتیک تمدید کنند. همچنین گفته می شود که امکان انصراف هم برای مشتریان این شرکت فراهم است و می توانند پس از به روزرسانی پیش پرداخت هایشان، از ادامه مشارکت با کارمانیا صرف نظر کنند.

اما در این بین کارمانیا به سراغ تامین خودرو از بازار آزاد رفته و در گام نخست تعداد محدودی SWM G01 صفر کیلومتر ۱۴۰۰ را جهت تحویل به مشتریانش فراهم کرده است. پیگیری اسب بخار نشان می دهد که این شرکت در کنار امکان تمدید قرارداد و یا انصراف، با توجه به تعداد SWMهای آماده تحویل، پیشنهاد تبدیل خودرو را هم بر اساس اولویت ثبت نام به حواله داران خود می دهد. گفته می شود که این خودروها از بازار آزاد تامین شده است و در این میان سیف خودرو دخالتی در تحویل خودروها ندارد. زیرا شرکت سیف خودرو تعدادی تعهد معوق دارد و بر اساس قواعد نمی تواند در این شرایط، به کمک شرکتی دیگر بشتابد. برای همین مشخص است که کارمانیا SWMهای G01 را از بازار آزاد تامین کرده و این احتمال هم وجود دارد که در صورت ادامه دار بودن این سیاست کاری، خودروهای دیگر هم در بازار آزاد خریداری شوند و به مشتریان کارمانیا پیشنهاد گردند.

قیمت SWM G01 برای مشتریان کارمانیا چقدر است؟

پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که حواله داران بی وای دی پس از ثبت درخواست تبدیل قرارداد به SWM G01، مبلغ ودیعه شان به روزرسانی می شود. کارمانیا هم اعلام کرده است که قیمت مصوب G01 را برای تحویل به مشتریان در نظر می گیرد و عدد محاسبه ای برای حواله داران این شرکت، ۸۳۰ میلیون تومان است. برای همین مشتری باید مابه التفاوت قیمت مصوب G01 و ودیعه به روز شده را بپردازد.

نکاتی که باید مشتریان کارمانیا به آن دقت داشته باشند

کارمانیا می گوید که بر اساس موجودی G01ها فرایند تبدیل قرارداد را انجام می دهد. با توجه به بررسی های انجام شده، SWMهای این شرکت از نوع کارتکس هستند و از ابتدا سند کمپانی به نام مشتریان کارمانیا ثبت می شود. بر اساس عرف بازار صدور سند کمپانی خودروهای کارتکسی حدود یک یا روز کاری زمان می برند و در همین بین نیز، بیمه نامه شخص ثالت و فرایند صدور پلاک خودرو هم انجام می شود.

در این بین به مشتریان کارمانیا پیشنهاد می شود که در صورت استفاده از این طرح تبدیل، حتماً پیش از قرارداد G01 مورد نظر خود را مشاهده کنند و اطلاعات شماره شاسی آن را نزد خود نگه دارند. به عبارت ساده تر، مشتری پیش از عقد قرارداد تبدیل با کارمانیا، G01 خود را انتخاب کند و سپس نسبت به تکمیل وجه اقدام نماید.

بر اساس این فرایند و با توجه به اینکه کارمانیا G01های طرح تبدیل را در انبار خود موجود کرده است، در صورت عدم بروز مشکل در فرایند شماره گذاری (مانند تعطیلی به خاطر کرونا، عدم وجود مدارک سکونت خریدار و…) باید امکان تحویل خودروها با پلاک و مدارک طی ۱۴ روز فراهم باشد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی SWM G01 در اسب بخار

SWM G01 چه مشخصاتی را دارد؟

کارمانیا SWM G01 را با مدل ۱۴۰۰ به مشتریانش تحویل می دهد و گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر این کراس اوور مونتاژی، بر اساس قوانین توسط سیف خودرو ارائه می شود. G01 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلوی SWM G01 می رسد.

این کراس اوور ۵ نفره در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمزهای ABS، EBD، BAS، اخطار ترمز اضطراری و برخورد از جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، سامانه تشخیص اجسام متحرک در هنگام پارک خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، صندلی برقی راننده با گرمکن و سردکن، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، سقف پانوراما، سنسور نور، چراغ های LED با گسترش دید هنگام چرخش فرمان، چراغ روشنایی روز، ترمز پارک برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، کنترل حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم، نور پردازی کابین، جلو آمپر دیجیتال، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال هوشمند به تلفن همراه، استارت دکمه ای و… مجهز است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.