تارا در تیپ های جدیدتری عرضه خواهد شد

تارا در تیپ های جدیدتری عرضه خواهد شد
تارا در تیپ های جدیدتری عرضه خواهد شد

پنج شنبه هفته گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو مراسم تست و رانندگی تارا دنده ای را در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار کرد. در این مراسم مدیرعامل ایران خودرو در کنار خبرنگار اسب بخار، تجربه رانندگی پرفشار را با محصول جدید خود به دست آورد و همچنین به گفت و گویی با وی پرداخت. در این مصاحبه، فرشاد مقیمی اعلام کرد که بزودی تیپ های جدیدتری از سدان تارا به بازار عرضه خواهند شد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در روز تست درایو تارا در پیست آزادی، دقایقی را با خبرنگار اسب بخار گذراند. در کنار گفت و گوی فنی خبرنگار اسب بخار در مورد تارا دنده دستی با فرشاد مقیمی، نکاتی در مورد تغییرات آتی بر روی این سدان ملی مطرح شد. مقیمی در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر اینکه “آیا برنامه ای برای تغییر در امکانات تارا دارید؟” گفت: «در حال حاضر تارا دنده دستی را با امکاناتی که می بینید به بازار عرضه کرده ایم و از چند هفته دیگر نیز عرضه رسمی نمونه اتوماتیک تارا آغاز خواهد شد. تارا اتوماتیک در بحث امکانات رفاهی و ایمنی فراتر از نسخه دنده ای ظاهر می شود و سطح خوبی از نیاز مشتریان را پوشش می دهد».

تارا در تیپ های جدیدتری عرضه خواهد شد
تارا در تیپ های جدیدتری عرضه خواهد شد

مدیرعامل ایران خودرو در مورد تغییرات انجام شده بر روی تارا اتوماتیک گفت: «تارا اتوماتیک به تریم داخلی جدید مجهز شده و امکاناتی مانند سانروف، کیسه های هوای جانبی، صندلی های برقی، استارت دکمه ای، سنسور نور و باران، رینگ های جدید و… در آن وجود دارد. در حال حاضر هم تولید نمونه اتوماتیک تارا در ایران خودرو آغاز شده و امروز هم بنده با یکی از نسخه های اتوماتیک به این مراسم آمده ام».

وی در ادامه افزود: «در حال حاضر تارا دنده دستی با ویژگی هایی که امروز در پیست آزادی می بینیم به مشتریان تحویل داده شده است. اما این به معنای پایان پروژه ارتقای این محصول نیست. زیرا که پروژه تجاری سازی تارا دنده ای با جعبه دنده ۶ سرعته آغاز شده و در آینده نزدیک، این سدان هم به نسل جدید سیستم انتقال قدرت محصولات ایران خودرو مجهز می شود. همچنین پروژه نصب سقف پانوراما برقی (سقف شیشه ای با بازشو برقی) برای تارا آغاز شده و بزودی نمونه کامل تر از تارا اتوماتیک را به بازار عرضه می کنیم».

با توجه به گفت و گوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با خبرنگار اسب بخار در حین تست تارا دنده دستی، مشخص است که این سدان در کنار عرضه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DAE، با تیپ های دیگری هم به خط تولید خواهد رسید. در آینده نزدیک قرار است که تیپ های دیگری از تارا با جعبه دنده ۶ سرعته دستی، فیس لیفت ظاهری، سقف پانوراما برقی و… تولید شود و مشتریان این خودرو بتوانند تا تارا ایران خودرو را با امکانات بیشتری خریداری کنند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.