تصاویر جدید رانا پلاس پانوراما منتشر شد

تصاویر جدید رانا پلاس پانوراما 6 دنده TU5 پلاس
تصاویر جدید رانا پلاس پانوراما ۶ دنده TU5 پلاس

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو رانا پلاس پانوراما شش دنده را با یک تغییر جدید به فروش رسانده و حال تصاویر نمونه جدید و تولید انبوه این خودرو را بر روی وبسایت خود قرار داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این تولید رانا پلاس پانوراما شش دنده با فریم سقف هم رنگ بدنه انجام می شد. اما در شرایط فروش جدید ایران خودرو اعلام گردید که رانا پلاس پانوراما با کد کلاس ۶۱۵۰۳ عرضه می شود. حال تصاویر و ویژگی های این نسخه از رانا پلاس بر روی وبسایت ایران خودرو قرار گرفته و می توان فهمید که کد کلاس ۶۱۵۰۳ در بحث رنگ فریم سقف متفاوت از نسخه های اولیه است و سقف یک دست مشکی دارد.

پیش از این بابک رحمانی، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو، در حاشیه مراسم تست تارا دنده ای به خبرنگار اسب بخار اعلام کرده بود که با توجه به بازخوردهای دریافت شده از فروش پژو ۲۰۷i پانوراما، رانا پلاس جدید با سقف یک پارچه مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی رانا پلاس پانوراما شش دنده TU5 پلاس :

این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه که به فناوری VVT و پمپ روغن متغییر مجهز است، توان خود را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی ساخت شرکت نیرو محرکه به چرخ های جلوی رانا پلاس می رساند. همچنین فرمان این خودرو به جای ساختار هیدرولیک، به سامانه فرمان کمکی برقی مجهز شده است. دو کیسه هوا، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، سنسور پارک عقب، ترمز ABS، EBD، BA، تهویه دستی، پخش بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است. یکی از تیپ های رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس که کلاس ۶۱۵۰۳ نام دارد، به سقف شیشه ای با سایه بان دستی مجهز گردیده و تولید آن هم در ایران خودرو شروع شده است.

نسخه های تولید جدید رانا پلاس پانوراما با رنگ مشکی جلو و عقب سقف همراه شده اند و دیگر با رنگ بدنه تولید نمی شوند.

با وجود ارتقای رخ داده در این تیپ رانا پلاس، همچنان جای خالی برخی امکانات مانند ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی و دوربین عقب در این سدان کلاس B دیده می شود.

تصاویر جدید رانا پلاس پانوراما 6 دنده TU5 پلاس
مشخصات جدید رانا پلاس پانوراما ۶ دنده TU5 پلاس

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.