فروش اقساطی هایما S5

فروش اقساطی هایما S5
فروش اقساطی هایما S5

فروش اقساطی هایما S5 توسط ایران خودرو از امروز آغاز شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده بود که از ششم مهر ۱۴۰۱ فروش اقساطی هایما S5 توسط لیزینگ ایران خودرو آغاز می شود. امروز هم شاهد بودیم که در این تاریخ، فروش رسمی و اینترنتی این کراس اوور مونتاژی توسط گروه صنعتی ایران خودرو شروع شد.

حتما ببینید : ویدیو تست و بررسی هایما S5

در این طرح فروش هایما S۵ با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد شد. تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک ۴ ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند. جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مشخصات فنی هایما S5 جدید

هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۲۳ نیوتن متر گشتاور مجهز است.

دیفرانسیل جلو، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده،۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه،استارت دکمه ای،رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایر، صندلی های برقی جلو، سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… از امکانات این کراس اوور چینی در بازار ایران است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.