برنامه فروش فوتون تونلند G7 مشخص شد

برنامه فروش فوتون تونلند G7 مشخص شد
برنامه فروش فوتون تونلند G7 مشخص شد

ایران خودرو دیزل تولید فوتون تونلند G7 را آغاز کرده است و هفته گذشته هم این پیکاپ را در نمایشگاه خودروی تبریز در معرض دید عموم قرار داد. حال برنامه فروش این پیکاپ اتوماتیک مشخص شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیگیری خبرنگار اسب بخار از منابع آگاه نشان می دهد که تونلند G7 در هفته آینده به فروش می رسد و از اواخر دی ۱۴۰۱، فروش رسمی این پیکاپ اتوماتیک و دو دیفرانسیل با قیمت قطعی آغاز می گردد. ایران خودرو دیزل می خواهد تا این پیکاپ جدید را با تحویل فوری به دست مشتریان برساند. مدیران ارشد این خودروسازی در نمایشگاه خودروی تبریز به خبرنگار اسب بخار گفتند که این پیکاپ با قیمتی رقابتی به بازار می آید و می تواند به چالشی جدید برای گزینه های صفر کیلومتر بازار خودرو تبدیل شود.

آن طور که مشخص است فوتون تونلند G7 به صورت عادی به فروش می رسد و با توجه به اینکه یک محصول کار و تجاری به حساب می آید، تشریفات الزامی خرید و قواعد عرضه محصولات سواری (مانند قرعه کشی، بورس کالا و…) را ندارد. البته باید منتظر بود و دید که در روز ثبت نام تونلند G7 چه تغییراتی در قوانین انجام می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که این پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل با قیمتی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی فوتون تونلند G7 در اسب بخار

محدوده قیمت فوتون تونلند G7

نام خودرومحدوده قیمت مصوب (تومان)
فوتون تونلند G7۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

مشخصات فنی پیکاپ تونلند G7

در حال حاضر فوتون تونلند G7 قوی ترین پیشرانه را میان سایر پیکاپ های چینی صفر کیلومتر بازار ایران دارد و امکانات بیشتری را هم به مشتریان ارائه می دهد. پیشرانه دو لیتری توربوشارژر و TGDi تونلند G7 قدرت ۲۳۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT هم توان را به چرخ های جلو و عقب این پیکاپ مونتاژی می رساند. شش کیسه هوا، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، سنسور نور، سنسور باران، دنده پشت فرمان، تنظیم حالت انتقال قدرت چرخ ها به صورت الکتریکی با وضعیت اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، هشدار برخورد از جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… از جمله امکانات فوتون تونلند G7 ایران خودرو دیزل است.

عکس ها: علیرضا پاداش

۳.۷ امتیاز از ۳۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.