بازدید از اتو اکسپو تهران با هیجان فوتبال

اتو اکسپو تهران
اتو اکسپو تهران

پنجمین روز از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب برای همه متفاوت تمام شد. در این بازدید از اتو اکسپو تهران با هیجان فوتبال همراه شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، هر چند پنجمین روز از اتواکسپو تهران نسبت به جمعه از ازدحام کمتری برخوردار بود. ولی کسی فکر نمی کرد که در این روز میزان بازدیدها بتوان بالاتر پیش بینی برگزارکنندگان باشد.

مدیران 777 مدیران 777

پیشتر مجری برگزار کننده این رویداد اعلام کرده بود که به احتمال زیاد روزانه ۳۰۰ هزار نفر از این رویداد دیدار کنند.
در این شرایط به نظر می رسید پنجمین روز اتو اکسپو تهران و مصادف شدن آن با اولین روز هفته ، کاهش دما و همچنین برگزاری فوتبال مهم ایران و ژاپن مانع از حضور مردم شود.

اما با ازدحام جمعیت پیش از شروع رسمی ساعات کاری نمایشگاه گمانه زنی را به سمت و سوی دیگری هدایت کرد.
با این حال نیز برخی گمان می کردند که تمام فشار بازدید ها تا پیش از برگزاری بازی ایران و ژاپن است. با توجه به زمان برگزاری این بازی ( ساعت ۱۵) این اتفاق محتمل بود.

اما از یک جهت امکاناتی که محری برگزار کننده و بعضی از شرکت ها برای دیدن فوتبال فراهم کرده بودند،باعث شد که بسیاری از بازدیدکنندگان با خیال راحت به گشت و گذار مشغول شده و به بررسی محصولات موجود بپردازند. ازدحام و تجمع مردم در غرفه ها و سالن ها همزمان با آغاز بازی نشان داد که این نمایشگاه در پنجمین روز برگزاری همچنان برای بسیاری عز مردم حذابیت دارد.

از دیگر نکات قابل توجه در اتو اکسپو امروز (۱۴۱۱۱۴۰۲)می توان به حضور برخی مسئولان از جمله سرپرست سازمان تاکسی رانی ، مدیرکل دفتر خودرو وزارت‌ صمت ، رئیس و دبیر اتاق بازرگانی تهران اشاره کرد.

پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از ۱۰ تا ۱۵ بهمن برگزار می شود. در این نمایشگاه که با حضور ۲۲ شرکت برگزار شده است ، علاوه بر محصولات و به روز ترین خودروهای چینی ، محصولات کره ای و ژاپنی هم به معرض دید عموم درآمده است. کانون ایران نوین به عنوان مجری برگزار کننده اتو اکسپو تهران ساعت ۱۰ الی ۱۷ را برای بازدید از این رویداد در نظر گرفته است.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.