حضور فردا دیزل در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

فردا دیزل یکی از شرکت کننده های اتو اکسپو تهران بوده و یکی از زیرمجموعه های مهم گروه خودروسازی فردا محسوب می شود. این برند با دو محصول خود به این نمایشگاه مهم آمده تا مردم بیشتر با کشنده های فردا دیزل آشنا شوند.

مدیران 777 مدیران 777

پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب از روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ رسما آغاز به کار کرد تا علاقه مندان به این حوزه بتوانند با جدیدترین محصولات برند های مختلف آشنا شوند. در این نمایشگاه خودروسازان و البته شرکت های وارد کننده حضور داشته و به معرفی محصولاتشان پرداخته اند. لازم به ذکر است که علاوه بر خودروسازان مختلف، تجاری سازان نیز در اتو اکسپو تهران حضور داشته و به معرفی محصولات مختلف خود پرداخته اند. 

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گروه خودروسازی فردا یک شرکت خصوصی بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با عرضه محصولات کمپانی مطرح MG آغاز کرد و پس از آن به سراغ دانگ فنگ رفت تا ابتدا کراس اوور SX6 را در ایران معرفی کند. چندی بعد نسخه قبلی این خودرو را با نام SX5 روی خط تولید آورد و سبد محصولاتش را رفته رفته متنوع‌تر کرد. 

با گسترش فعالیت‌های گروه خودروسازی فردا، این شرکت تصمیم گرفت وارد بازار خودروهای کار و تجاری شده و به همین علت نیز در سال ۱۴۰۱ تبلیغات میدانی خود را آغاز نمود. این شرکت در قدم اول دو محصول پرقدرت و مدرن که شامل یک کشنده تک محور و یک کشنده دو محور هستند را رونمایی کرد تا بازار ایران میزبان دو کشنده چینی دیگر باشد. این دو کشنده از برند CAMC چین بوده که شاخصه هایی با خود به همراه دارند. 

طراحی ظاهری فردا FD560

خودروهای کار و تجاری اتو اکسپو تهران

در بخش طراحی ظاهری کشنده فردا FD560 بسیار شبیه یه کشنده های ولوو طراحی شده و از این کشنده های اروپایی الهام گرفته است. این طراحی سبب شده تا با کشنده زیبایی روبرو باشیم و نسبت به دیکر کشنده های هم رده کمبودی را حس نکنیم. در بخش داخلی نیز طراحی داشبورد فردا FD560 مدرن و زیبا بوده و همچنین فضای بسیار خوب و کاربردی نیز داخل کابین حکم فرماست. 

فردا FD560 در بخش فنی به یک پیشرانه ساخت برند هانما (Hanma) با تکنولوژی آلمانی مجهز شده است. این قلب تپنده در اصل یک پیشرانه ۱۳ لیتری ۶ سیلندر توربو دیزل بوده که توان تولید ۵۶۰ اسب بخار قدرت و نزدیک به ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. جعبه دنده این کشنده هم ساخت شرکت ZF بوده و یک گیربکس اتوماتیک با ۱۲ سرعت جلو و ۲ سرعت عقب است. مخزن سوخت این کشنده ۸۰۰ لیتر بوده و به مخزن ادبلو نیز مجهز شده است. 

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی کشنده‌های فردا دیزل جزو فول آپشن‌ترین کشنده‌های تولیدی بازار ایران هستند. امکاناتی نظیر سیستم ESC، سیستم LDWS، سیستم AEBS، سیستم پایش فشار باد تایرها، گرم‌کن آینه های کناری، گرم‌کن هوا و سوخت در مناطق سردسیر، مبدل برق ۲۴ ولت به ۱۲ ولت، صندلی با تعلیق بادی و تنظیم برقی، اتاق مجهز به تعلیق ۴ نقطه ای بادی، ایربگ راننده و سرنشین، فرمان تلسکوپی بادی، کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتومات و کولر درجا، بخاری درجا و فلاپ بادگیر سقفی قابل تنظیم به همراه دریچه سقفی کابین تنها بخشی از امکانات نمایندگان فردا دیزل در بین کشنده‌ها است. 

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.