ix7 با کارمانیا به بازار می آید؟

دانگ فنگ ix7 با کارمانیا به بازار می آید؟

حدود نیم ساعت قبل، یکی از مدیران ارشد شرکت کارمانیا در پیام تبریک نوروزی خود تصویری از یک کراس اوور جدید را منتشر کرد. با کمی بررسی متوجه خواهیم شد که این کراس اوور، ix7 است و برای همین احتمال دارد که این شاسی بلند هفت نفره، یکی از گزینه های کارمانیا برای بازار سال ۱۴۰۱ باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در سال ۱۴۰۰ کارمانیا بخشی از تعهدات معوق خود را با تحویل SWM G01 و جک S5 فیس لیفت ایفا کرد. همچنین به بخشی از مشتریان خود وعده داد تا بی وای دی تانگ بنزینی و F3 اتوماتیک CVT را تولید کند و این محصولات جدید را در اختیارشان بگذارد. با این وجود هنوز خبری از تولید مجدد محصولات بی وای دی در ایران نیست و تنها منابع آگاه می گویند که این خودروساز بخش خصوصی، مجوز تولید تانگ بنزینی را از وزارت صمت دریافت کرده است و احتمالاً در تابستان ۱۴۰۱، این خودروی جدید را به خط تولید خود می آورد.

دانگ فنگ ix7 با کارمانیا به بازار می آید؟

از سویی در سال ۱۴۰۰ شاهد بودیم که مدیران کارمانیا مذاکراتی را برای تولید خودروهای برقی سودا و محصولات اقتصادی کیتون انجام دادند و بدیهی است که این خودروساز خصوصی، فرایند مذاکرات خود را با نشان های دیگر چینی ادامه دهد. حال با انتشار پیام تبریک نوروزی یکی از مدیران ارشد کارمانیا، می بینیم که تصویر فورتینگ ix7 دیده می شود. در سال گذشته مدیران کارمانیا به دنبال آن بودند که یک کراس اوور لوکس را در سبد تولید خود داشته باشند و حال با انتشار این تصویر، بعید نیست که فورتینگ ix7 را برای این جایگاه انتخاب کرده باشند.

معرفی مختصر فورتینگ ix7

فورتینگ ix7 یک کراس اوور هفت نفره و بزرگتر از ix5 یا همان دیگنیتی گروه بهمن است. این خودرو با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi مجهز بوده که ۲۳۱ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر تولید می کند. انتقال قدرت در این کراس اوور بزرگ توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک انجام می شود و امکان سفارش گذاری ix7 در نسخه دو دیفرانسیل AWD هم فراهم است. در بازارهای هدف این نشان خودروسازی چینی، کراس اوور ix7 با دو سبک تریم داخلی و سه سبک ظاهری عرضه می شود. نمونه فول آپشن ix7 به امکاناتی مانند هفت صندلی، انتقال قدرت دو دیفرانسیل، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، جلو آمپر دیجیتال، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی، تهویه اتوماتیک سه کاناله، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل هوشمند و… مجهز است.

پایگاه خبری اسب بخار در روزهای آتی پیگیر موضوع احتمال عرضه دانگ فنگ ix7 از روابط عمومی خودروسازی کارمانیا خواهد بود.

آلبوم تصاویر ix7 مدل ۲۰۲۱

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.