بارز با محصولات جدید به نمایشگاه تبریز آمد

بارز در نمایشگاه تبریز
بارز در نمایشگاه تبریز

شرکت بارز این بار برای حضور در نمایشگاه خودروی تبریز، دست پر و با محصولات جدیدش آمد تا تنوع بالای تایرهایش را به اطلاع حاضرین و مراجعه کنندگان برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

یکی از شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه خودروی تبریز شرکت بارز است که آخرین دستاوردها، محصولات و قالب های خود را به نمایشگاه آورده و در معرض دید عموم قرار داده تا مراجعین بیشتر با تنوع محصولات این شرکت و همچنین تکنولوژی هایی که در اختیار دارد آشنا شود.

مدیران 777 مدیران 777

از مهم ترین دست آوردها بارز در سال های اخیر می توان به تولید تایرهای مناسب برای رینگ های ۱۷ اینچی و بزرگ تر از آن اشاره کرد که توانسته با اضافه کردن تایرهای بزرگ تر به سبد محصولاتش، نیاز برخی از خودروسازان خصوصی به تایرهای خارجی را برطرف کند. به عنوان مثال برخی از محصولات فونیکس مدیران خودرو مجهز به رینگ های ۱۸ و ۱۹ اینچی اند که حالا تایرهای مناسب برای آن ها از طریق شرکت بارز تامین می شود.

بیشتر بخوانید : بارز برای شاسی بلندها و کراس اوورها هم تایر تولید می کند

به دنبال این قضیه تیم تحلیل بازار بارز موفق شده تا برحسب نیازهای موجود در بازار، تشخیص دهد که نیاز است ۲۰ سایز تایر جدید به سبد تولیدی بارز اضافه شود تا بتواند بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. به دنبال این هدف گذاری، بارز موفق شد تا در سال ۱۴۰۱ بیشترین تعداد محصول جدید را در مقایسه با دیگر تایرسازان، معرفی و عرضه کند.

بیشتر بخوانید : اعداد و حروف نوشته شده بر روی تایرها به چه معنا هستند؟

بیشتر بخوانید : ساختار تایرهای مختلف چگونه است؟

بارز با کدام خودروسازان خصوصی همکاری می کند؟

در ادامه وسیع تر شدن تنوع محصولات بارز و همچنین با توجه به تیم مهندسی حرفه ای این شرکت، خودروسازان خصوصی اخیراً تمایل بیشتری به بکارگیری تایرهای بارز پیدا کردند. به عنوان مثال همان طور که پیش تر گفته شد مدیران خودرو برای رینگ های نسبتاً بزرگ خود از تایرهای بارز استفاده می کند و بهمن موتور هم قصد دارد تا تایرهایی که تحمل دما و سرعت بالایی دارند را به بارز سفارش بدهد و از آن ها برای خودروهای پرسرعتش استفاده کند.

آرین پارس موتور هم در قراردادی که با شرکت بارز بسته از این شرکت خواسته تا زاپاس های فرغونی یا زاپاسک های لاماری را برای شرکت تامین کند تا ارز کمتری برای مونتاژ لاماری مصرف شود و سودش به تایرسازان داخلی برسد. به این ترتیب یکی از جدیدترین محصولات این شرکت قرار است زاپاس های فرغونی یا Stowaway باشد.  

تایر رادیال کشاورزی هم یکی از جدیدترین محصولات بارز است که با لایه نخی و تسمه یا بلت سیمی ساخته شده و شرکت قصد دارد تا با این محصول نیازهای کارخانه تراکتورسازی تبریز را رفع کند.

تایرهای تراکتور بارز در نمایشگاه تبریز

یکی از موانع پیش روی بارز برای تولید تایرهای جدید با سایزهای جدید این بود که نمی توانست قالب ها را به موقع از قالب ساز دریافت کند، زیرا تعداد قالب سازان داخلی بسیار محدود اند و پاسخگوی همه تایرسازان کشور نیستند. به دنبال این قضیه شرکت بارز تصمیم گرفت تا به سراغ قالب ساز خارجی برود تا سریع تر بتواند تنوع و گستره محصولاتش را وسیع تر کند.

با نگاهی به غرفه این شرکت در نمایشگاه تبریز با تایرهای عظیم الجسه ای که برای لودر و یا باب کت اند رو به رو می شویم که نشان می دهد بارز حتی برای وسایل راهسازی هم محصول ارائه کرده است. البته طبق گفته های یکی از مهندسین حاضر در نمایشگاه، روند تحقیق و توسعه در راستای تولید تایر برای محصولات راهسازی و خودروهای سنگین با جدیت ادامه دارد و قطعاً تولیدات بیشتری در این زمینه را در آینده ای نزدیک شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید : لاستیک های بارز P640 و P648 چه تفاوت هایی دارند؟

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.