کانتیننتال جیتی: فن آوری سوار بر چهار چرخ

کانتیننتال جیتی: فن آوری سوار بر چهار چرخ
در هر کانتیننتال جیتی جدید ۵ کیلومتر سیم کشی داخلی وجود دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بنتلی کانتیننتال جی تی ۲۰۱۹ تعریف خوب از یک گرند تورر با ترکیب موتور قدرتمند ۱۲ سیلندر در یک پکیج سوپر لوکس است. این خودرو یک نمایشگاه کامل فن آوری با ویژگی هایی مانند سیستم هیبرید (Mild Hybrid System ) است. سیستم الکترونیکی ۴۸ ولتی این خودرو به سیستم تعلیق قدرت می بخشد تا هنگام گردش، تعلیق راحتی را داشته باشند. افزون بر این، سیستم چهار چرخ هوشمندتر، گشتاور عقب و جلو را با توجه به حالت رانندگی تنظیم می کند.
کانتیننتال جیتی: فن آوری سوار بر چهار چرخ
قدرت خودرو:
کانتیننتال جی تی ۲۰۱۹ دارای موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر تویین توربو است که قدرتی برابر با ۶۲۶ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۶۴ نیوتن متر را تولید می کند. همچنین بهره مندی از سیستم مایلد هیبرید و فن آوری هایی مانند غیرفعال کردن سیلندر، مصرف سوخت این خودرو را اقتصادی تر کرده است. برای عملکرد خوب همه این ویژگی ها، نرم افزار موجود در موتور مجبور به انجام ۳۰۰ میلیون محاسبه در ثانیه است. این ویژگی ها باعث شده شتاب صفر تا صد این خودرو ۳٫۷ ثانیه و سرعت نهایی آن به ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت برسد.
کانتیننتال جیتی: فن آوری سوار بر چهار چرخ
چراغ جلوی این خودرو به صورت کریستال های شکسته طراحی شده و درون هر چراغ ۸۲ ال ای دی موجود است.
هنگامی که صاحبان جی تی ۲۰۱۹ قصد دارند یک نگاه سنتی تر داشته باشند، صفحه نمایش چرخانده می شود تا سه عقربه آنالوگ را روی صفحه چوبی نشان دهد. برای انجام این تغییر، چهل قسمت متحرک وجود دارد، از جمله دو موتور الکتریکی با جعبه دنده های مخصوص خود که چرخش صفحه را کنترل می کند.
کانتیننتال جیتی: فن آوری سوار بر چهار چرخ
سیستم صوتی این خودرو دارای ۱۸ بلندگو است. همچنین دو مبدل فعال باس، کیفیت صدای موسیقی را تیز و تمیز می کند.
برای هرچه بهتر عمل کردن تمام این ویژگی ها حدود ۵ کیلومتر سیم در تمام کانتیننتال جی تی کشیده شده است. قسمت الکترونیکی آن دارای ۲۳۰۰ مدار و ۹۲ ECU است.

حسین بابایی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.