وقتی M850 G-Power داشته باشید، ب ام و M8 به چه دردتان خواهد خورد؟

وقتی M850 G-Power داشته باشید، بی ام و M8 به چه دردتان خواهد خورد؟
کمپانی “G-Power” به تازگی از ب ام و تیونینگ شده خود یعنی M850i رونمایی کرده است و با این که این خودرو دیگر یک M8 نیست، همچنان از نشان M برای نام گذاری استفاده کرده است. در حالت معمول، خودروی ب ام و M850i به میزان ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند بر فیت گشتاور از پیشرانه ۴.۴ لیتری دو توربو و ۸ سیلندر خورجینی خود تولید می کند.

مدیران 777 مدیران 777

برای بیش تر مردم دنیا این مقدار قدرت بیش از حد کافی به نظر می رسد، اما برای مهندسان G-Power این میزان از قدرت، کافی نیست.
این کمپانی معروف تیونینگ آلمانی خودروی تولیدی کمپانی ب ام و را با نصب یک برنامه نرم افزاری مخصوص پیشرانه به روز کرده، لوله های اتصال توربو شارژر به کاتالیست (Downpipes) تعویض شده و کاتالیست خودرو را با نمونه ای اسپرت و ۲۰۰ سلولی تعویض کرده است.
وقتی M850 G-Power داشته باشید، بی ام و M8 به چه دردتان خواهد خورد؟


اکنون این خودرو ۶۶۱ اسب بخار قدرت و ۶۵۶ پوند بر فیت گشتاور تولید می کند و قادر است صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۳.۱ ثانیه به ثبت برساند و سرعت نهایی تقریبی ۳۲۰ کیلومتری را برای صاحب اش به ارمغان آورد. در واقع این عدد و رقم ها برای قدرت، گشتاور و سرعت نهایی، قادر است M850i کمپانی G-Power را از M8 و M8 Competition یک قدم به پیش بیاندازد.
البته M850i کمپانی G-Power تغییر مکانیکی دیگری به غیر از موارد گفته شده، به خود نخواهد دید. این بدان معناست که شاسی، سیستم تعلیق و ادوات سیستم ترمز همچنان همان هایی خواهد بود که در M850i استاندارد وجود دارند. باید صبر کرد و دید چه تغییرهایی در آینده روی شاسی مدل‌های M اعمال خواهد شد.
وقتی M850 G-Power داشته باشید، بی ام و M8 به چه دردتان خواهد خورد؟

کمپانی G-Power قیمت سیستم به روز رسانی پیشرانه برای این خودرو را ۲۸۳۱ دلار اعلام کرده است. لوله ها و مبدل کاتالیست جدید نیز برای تان ۴۷۴۲ دلار آب خواهد خورد. مشتریانی که بخواهند سرعت نهایی این خودرو را آزاد کنند باید ۵۰۰ دلار دیگر نیز بپردازند تا محدود کننده سرعت را حذف کنند.
تنها تفاوت ظاهری ای که کمپانی G-Power برای این خودرو در نظر گرفته است، مجموعه رینگ و لاستیک منحصر به فردی با اندازه ۲۱ اینچ خواهد بود که در جلو پهنای ۹ اینچی و در عقب پهنای ۱۰.۵ اینچی دارند و ۸۵۷۷ دلار دیگر خرج روی دست تان خواهند گذاشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.