نمای عقب شورولت کوروت C8 فاش شد

نمای عقب شورولت کوروت C8 فاش شد
به تازگی عکسی از چهره نهایی «شورولت کوروت C8» از نمای عقب منتشر شده است که بار دیگر طرف داران این برند را سر ذوق می آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هر چند ما و دیگر رسانه ها نمی توانیم این عکس را به طور رسمی تأیید کنیم و مشخص نیست در نهایت، چهره واقعی کوروت C8، تا چه اندازه به این تصویر نزدیک است! اما با اندکی ارفاق می توان این عکس جاسوسی را نزدیک ترین برداشت از نسل جدید کوروت تلقی کرد.
این عکس در فروم (انجمن) کوروت سواران، که به تازگی در فیس بوک راه اندازی شده، به اشتراک گذاشته شده است. در این عکس، سوپر اسپرتی به رنگ آبی Elkhart، که از سری رنگ های اختصاصی کوروت شناخته می شود، دیده می شود که شکل کلی چراغ ها و سپر عقب آن، اشتراک زیادی با نسل های پیشین کوروت و رندرهای منتشرشده از نسل جدید این خودرو دارد. اگر بررسی را از چراغ های عقب شروع کنیم، درمی یابیم که شورولت در این نما، سبک طراحی کوروت را تا حد امکان به کامارو نزدیک کرده است. این چراغ ها با طرح هندسی خاص، به صورت دو رنگ ساخته شده اند که بخش های سفید رنگ مربوط به چراغ های دنده عقب هستند.
همچنین می بینیم کوروت جدید، از یک اسپویلر (بال) جذاب بهره می برد. این اسپویلر از ۲ سال پیش، بر روی نمونه های پرتو تایپ کوروت C8 هم دیده می شد. درست در زیر چراغ های عقب، دریچه های تزیینی مشکی رنگ ورود هوا دیده می شوند، اما عجیب ترین بخش طراحی عقب، محل نصب پلاک است که در ابعادی بزرگ، به شکل شش ضلعی و در کانون توجه قرار دارد. از دیگر المان های قابل توجه در نمای عقب کوروت C8 می توان به دیفیوزر مشکی رنگ براق و ۴ عدد خروجی اگزوز مربع شکل اشاره کرد.
شورولت، نسل جدید کوروت را در هجدهم جولای به جهانیان نشان می دهد. ما عقیده داریم طراحی نمای جلوی C8، با حفظ اسلوب C7 و با چاشنی خشونت بیش تر انجام می شود. چراغ های زاویه دار و جلوپنجره با خطوط تیز، خشونت ظاهری پوزه کوروت C8 را تأمین می کنند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.