قدرت نمایی نسل جدید پژو ۲۰۸ پیش از رونمایی!

قدرت نمایی نسل جدید پژو 208 پیش از رونمایی!
قبل از معرفی رسمی نسل جدید پژو ۲۰۸، رسانه‌های محلی کشور فرانسه برخی از تصایر رسمی اتومبیل را در وبسایت های خود منتشر کرده‌اند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پرشین خودرو، تصاویری که بر روی یکی از سایت های خبری کشور فرانسه قرار گرفته است، طراحی قسمت جلو و عقب اتومبیل و یا حتی طراحی داخل اتاق را بدون هیچگونه پوششی نشان می دهد و به نظر می‌رسد که تصاویر رسمی اتومبیل برای روز معرفی بوده است که حالا بدون اطلاع شرکت خودروسازی پژو به بیرون درز کرده اند. حال باتوجه به این تصاویر بسیار خوب منتشر شده از نسل جدید پژو ۲۰۸، می توانیم شاهد یک چهره الگو گرفته از پژو ۵۰۸ جدید وهمچنین نسل جدید پژو ۳۰۰۸ باشیم.
قدرت نمایی نسل جدید پژو 208 پیش از رونمایی!


هرچند طراحی پژو ۲۰۸ تنها در نگاه اول الهام بخش دیگر محصولات نسل جدید پژو بوده و با نگاه دقیق‌تر به جزییات طراحی می توانیم با یک خودروی کاملا جدید و منحصربه فرد آشنا شویم. علاوه بر ظاهر، در داخل کابین هم از یک صفحه نمایشگر لمسی بزرگ در بالاترین قسمت داشبورد استفاده شده و همچنین کلیدهای عملکردی کنسول مرکزی همانند پیانو طراحی شده است تا حس لذت بخشی هنگام کار کردن داشته باشد.

رقیب رنو در بازارهای جهانی مجهز به موتورهای بنزینی، دیزلی و همچنین یک سیستم محرک تمام الکتریکی خواهد بود که نمایش رسمی خود را در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۹ تجربه خواهد کرد و جزییات فنی آن هم در جریان نمایشگاه و یا قبل از آن در معرفی آنلاین ارائه خواهد شد. ولی می دانیم که همانند خودروی “دی اس ۳ کراس بک”، نسل جدید پژو ۲۰۸ نیز بر روی پلتفرم جدید گروه خودروسازی پژوسیتروئن یعنی CMP توسعه پیدا کرده است و علاوه بر فضای داخل کابین بهبود یافته و تقویت بدنه، به طور خاص طراحی شده است تا امکان دریافت یک سیستم محرک تمام الکتریکی را نیز به همراه تعدادی از موتورهای بنزینی توربوشارژر و دیزلی داشته باشد و این انتظار وجود دارد که سیستم محرک تمام الکتریکی پژو ۲۰۸ بتواند محدوده حرکت بیش از ۳۰۰ کیلومتر طبق وعده های پژو داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.