فولکس‌واگن در آستانه رونمایی از توآرگ جدید

فولکس‌واگن در آستانه رونمایی از توآرگ جدید
دومین نسل فولکس‌واگن توآرگ یکی از قدیمی‌ترین شاسی‌بلندهایی است که در بازار امروز یافت می‌شود. این مدل که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود، در آینده‌ای نزدیک صاحب نسل جدید خود می‌شود.
انتظار می‌رود که فولکس‌واگن نسل سوم این خودرو را در آپریل ۲۰۱۸ و در نمایشگاه چین، به نمایش بگذارد. البته این خودرو زودتر در ماه مارچ و به صورت آنلاین نیز معرفی خواهد شد.
به گزارش خودرونویس، این خودرو یکی دیگر از اعضای خانواده شاسی‌بلند گروه فولکس‌واگن است که از پلتفرم MLB بر اساس EVO استفاده می‌کند. آئودی Q7، پورشه کاین، بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس دیگر خودروهای مجهز به این پلتفرم هستند. با توجه به تیگان آل‌اسپیس، انتظار می‌رود که توآرگ کمی بزرگ‌تر شود اما با این وجود، به لطف تجهیزات و فناوری‌های جدید، وزن خودرو هم‌ کاهش خواهد یافت.
فولکس‌واگن در آستانه رونمایی از توآرگ جدید


اگرچه طراحی خارجی خودرو به صورت رسمی معرفی نشده اما تصاویر جاسوسی مختلفی، طراحی نسخه نهایی این خودرو را تایید کرده‌اند. البته نسخه کانسپت این مدل با نام T-Prime GTE که آن هم سال پیش در نمایشگاه چین معرفی شد، در تایید طراحی نسخه نهایی خودرو بی‌تاثیر نبوده است. طراحی جلوی توآرگ جدید تغییرات نسبتا زیادی خواهد داشت و مانند آرئتون، چراغ‌های جلوی آن به جلوپنجره وصل خواهند شد.

مدیران 777 مدیران 777

همچنین به خاطر افزایش سایز احتمالی، فضای داخلی خودرو نیز وسیع‌تر خواهد شد. برای لیست کامل تجهیزات و سیستم‌های داخلی خودرو، باید تا رونمایی رسمی آن منتظر بمانیم. البته فولکس‌واگن می‌خواهد تا قبل از عرضه فایتون جدید در چند سال آینده، توآرگ مجهزترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند خود باشد. پس می‌توانیم انتظار لیست بلندبالایی از تجهیزات استاندارد و آپشن‌های مختلف را برای نسل سوم توآرگ داشته باشیم.
فولکس‌واگن در آستانه رونمایی از توآرگ جدید


احتمال عرضه نسخه R توآرگ نیز در آینده‌ای نزدیک پس از معرفی رسمی نسخه اصلی خودرو وجود دارد اما هنوز این نسخه به صورت رسمی تایید نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.