رندرهای گرافیکی از ب ام و M8 کوپه منتشر شد

رندرهای گرافیکی از ب ام و M8 کوپه منتشر شد
مدل های M از ب ام و، به طور معمول چندان تفاوت ظاهری عمده ای با نمونه های عادی ندارند، به جز یک کیت بدنه مختصر و رنگ آمیزی دوباره قطعه های تزیینی. اما گویی این بار داستان برای M8 متفاوت است! اکنون شاخه موتور اسپرت خودروساز باواریایی، خواب جدیدی برای بزرگ ترین کوپه این برند دیده است. ب ام و M8 با تغییر ظاهری به نسبت بیش تری از مدل های قبلی M، به بازار خواهد آمد.

مدیران 777 مدیران 777

اگر به یاد داشته باشید، ب ام و یک بار در دهه ۱۹۹۰ هم اقدام به ساخت M8 کرده بود. هنگامی که نسل اول از اتاق ۸ ب ام و متولد شد، اما ابعاد این کوپه بیش از آن بزرگ بود که بتواند با استانداردهای شاخه M تطبیق پیدا کند. اکنون با گذشت سال ها، سری ۸ بالغ شده است و M-Power نیز قدرتمندتر از گذشته آماده عرضه ویرایش اختصاصی خود از این محصول است. اگر اندکی بیش تر دقیق شویم، از این پس خانواده M8 افزون بر مدل کوپه، نسخه های کابریولت و گرن کوپه را نیز خواهد داشت. در حالی که پیش از این، تولید سری ۸ جدید تنها در حد یک ایده بود و تنها در نمونه های مفهومی ساخته می شد.


با این حال انتظارها بر آن است که مدل کوپه M8، در گام اول معرفی شود. این خودرو در سال جدید میلادی به دست مشتریان می رسد. گرچه رسانه های خودرویی نتوانستند تا زمان رونمایی رسمی از این خودرو معطل بمانند و بنابراین با همکاری طراحان گرافیک دست به کار شدند و رندری از چهره احتمالی M8 کوپه را به تصویر کشیدند. البته ناگفته نماند که تصاویر جاسوسی از ب ام و M8 Competition، پیش از این در فضای مجازی منتشر شده بود و نیک می دانیم که یک پکیج حداقل ۶۲۵ اسب بخاری برای آن در نظر گرفته شده است. از سویی مدل های پایه را که اگر با نام Grand Tourer بشناسیم، از موتوری ۶۰۰ اسب بخاری برخوردارند.
انتظار می رود ب ام و از سیستم تعلیق AWD هوشمند M5، برای خانواده M8 نیز استفاده کند. اگر این اتفاق عملی شود، بدان معناست که بار دیگر با یک ب ام و دیفرانسیل عقب واقعی سر و کار داریم. بنابراین اگر از دریفت بازهای حرفه ای هستید، بشتابید و حساب بانکی خود را برای خرید M8 کوپه، آماده سازی کنید!
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.