تولید ۳ هزار دستگاه رنو در پارس خودرو آغاز شد

خط تولید رنو

بر اساس آمار تولید منتشر شده در وبسایت «کدال» شرکت پارس خودرو در دی ماه گذشته ۲۲۵ دستگاه از محصولات خانواده رنو را تولید کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

در پی ترخیص محموله ۳ هزار دستگاهی اجزای وارداتی و CKD رنو ساندرو، ساندرو استپ وی و رنو تندر ۹۰ گروه خودروسازی سایپا بیانیه زیر را منتشر نموده است:

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

“با پیگیری های انجام شده در گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو محموله قطعات باقی مانده رنو از گمرکات کشور  ترخیص و امکان تولید حدود ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو فراهم شد.

گفتنی است با تلاش های صورت گرفته برای تکمیل برخی از قطعات ناقص این محموله و با همکاری برخی از قطعه سازان داخلی تعدادی از این قطعات بومی سازی شده و بدین ترتیب امکان تولید محدود این خودروها فراهم شده است.

لازم به ذکر مجدد است که خودروهای تولید شده به ترتیب اولویت ثبت نام به مشتریان محترم تحویل خواهد شد.”

بدین ترتیب اعلام شده است که تا چند ماه آینده خطوط تولید رنو در پارس خودرو مشغول به مونتاژ ۳ هزار دستگاه از محصولات این نشان تجاری می شوند. در حال حاضر پرتیراژترین محصول تولیدی گروه سایپا در شرکت پارس خودرو، خانواده پراید X100 است که ۹ هزار و ۳۳۲ دستگاه از آن در دی ۹۸ تولید شده است. بعد از آن کوییک آر با تیراژ ۲ هزار و ۳۲۹ دستگاه رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از سویی لازم به ذکر است که از ماه گذشته تولید آزمایشی ساینا نیز برای جایگزینی با پراید در این شرکت آغاز گردیده و قرار است تا در سال ۹۹، این سدان خانواده X200 جایگزین خانواده X100 پراید شود.

آمار تولید پارس خودرو دی 98

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.