تصویرهای جاسوسی از کابین اس کلاس ۲۰۲۰ منتشر شد

تصویرهای جاسوسی از کابین اس کلاس 2020 منتشر شد
در میان انبوه تصویرهای جاسوسی که در فضای مجازی رد و بدل می شوند، چند روزی است تصاویر کابین فیس لیفت مرسدس بنز کلاس اس جدید سر و صدای زیادی به راه انداخته است. از روی این تصاویر به خوبی می توان شکل نهایی داشبورد و فضای داخلی پرچم دار مرسدس بنز را تجسم کرد. این خودرو که به زودی نمونه های اولیه آن، آماده بهره برداری می شوند، به نظر می آید در بحث طراحی کابین، حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشد.

مدیران 777 مدیران 777

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید کنترلرهای مرسوم در کابین خودروها، از مد افتاده به نظر می رسند، پس خبر خوب به شما این که مرسدس بنز در کلاس اس ۲۰۲۰، ۹۰ درصد تنظیمات و دکمه ها را به یک نمایش گر غول آسا منتقل کرده است. با این حال هنوز هم یک ردیف مستقل از کلیدها در قسمت پایین نمایش گر دیده می شود، اگرچه آن ها نیز از نوع کلیدهای حساس به تماس لمسی هستند و شباهتی به دکمه های قدیمی ندارند. تنها دکمه فشاری در این بخش، کلید مربوط به فلاشر (جفت راهنما) است.
تصویرهای جاسوسی از کابین اس کلاس 2020 منتشر شد
نیازی به توضیح نیست که نمایش گر بزرگ روی کنسول، بیش ترین توجه را به سمت خود می کشاند. گرچه تخمین اندازه نمایش گر، اندکی دشوار است، اما آن طور که به نظر می آید، این مانیتور کوچک تر از نمایش گر ۱۷٫۰ اینچی تسلا S است.
لبه های صفحه نمایش هم به نسبت ضخیم است و در مجموع آن طور که به نظر می آید، چندان هم با نمایش گر بزرگ و عجیب و غریبی سر و کار نداریم.
صفحه نشان دهنده های پشت آمپر نیز به طور کامل دیجیتالی است و اندازه ۱۲٫۳ اینچی مشابه با نسل کنونی کلاس اس دارد. به دلیل استفاده سخاوتمندانه از پارچه های مشکی برای پوشاندن بخش های مختلف کابین، نمی توان جزییات بیش تری از طراحی داخلی این سدان لوکس یافت. اما چیزی که واضح تر از دیگر قسمت ها به نظر می رسد، وجود دریچه های تهویه مرکزی، درست در بالای نمایش گر بزرگ خودرو است، زیرا در عمل، هیچ فضای دیگری برای نصب آن ها وجود ندارد! امیدواریم مرسدس بنز همچنان سنت نصب ساعت آنالوگ را به پیروی از W221 و W222 رعایت کرده باشد.


نخستین بار در ماه می ۲۰۱۸ بود که مرسدس بنز خبر از طراحی دوباره کابین در فیس لیفت جدید کلاس اس داد. Hartmut Sinkwitz، طراح ارشد داخلی دایملر، پیش از این خاطر نشان کرده بود کابین W223 با الهام از مفهومی Maybach Ultimate Luxury طراحی می گردد. مرسدس بنز در طراحی داخلی جدید این خودرو، نمایش گرهای فراوان و سیستم نور پردازی جدیدی را تدارک دیده است. گفته می شود نسخه مایباخ از نسل جدید کلاس اس، تنها مرسدس بنز موجود با پیشرانه ۱۲ سیلندر خواهد بود!
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.