چری EXEED LX در بازار چین عرضه شد

چری EXEED LX
شرکت «چری» در تاریخ ۱۶ مهر ماه، شاسی بلند برند بالارده خود با نام “EXEED LX” را به بازار معرفی کرد. این خودرو در چهار مدل مختلف با قیمتی میان ۱۲۵٫۹۰۰ تا ۱۵۰٫۹۰۰ یوان (۱۷٫۶۶۲ تا ۲۱٫۱۶۹ دلار) عرضه خواهد شد. از نظر طراحی، EXEED LX با ظاهری بسیار جذاب بر پایه زبان طراحی جدید چری تولید شده است.
چری EXEED LX
چراغ های جلو به صورت باریک و هماهنگ با جلوپنجره خودرو طراحی شده و از لامپ های LED بهره می برد. لامپ های روشنایی روز نیز در قسمت پایینی چراغ ها قرار گرفته اند و ظاهر سپر متفاوت با دیگر خودروهای چینی است. در سپر خودرو از چندین ورودی هوا به صورت کرکره ای استفاده شده و دو ورودی چهارگوش در اطراف سپر قرار گرفته اند. زیر سپر نیز قاب محافظ خاکستری رنگ نصب شده است.
چری EXEED LX
در قسمت عقب، چراغ ها ظاهری شبیه به پورشه ماکان دارند و در عرض بدنه قرار گرفته اند. خطوط شکسته و کشیده فراوانی در بخش های مختلف بدنه استفاده شده که ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشد. دو خروجی اسپرت بزرگ و رینگ های ۱۹ اینچی نیز هماهنگی جذابی با بدنه ایجاد کرده اند.
چری EXEED LX
از نظر ابعاد بدنه، چری EXEED LX دارای ۴۵۳۳ میلی متر طول، ۱۸۴۸ میلی متر عرض و ۱۶۹۹ میلی متر ارتفاع است. فاصله طولی بین محورها نیز به ۲۶۷۰ میلی متر می رسد. درون کابین، برترین ویژگی EXEED LX استفاده از دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی LCD در کنار یکدیگر است. در پنل میانی دوبخشی، یک پنل برای سیستم تهویه هوا و یک پنل برای جانمایی دسته دنده به کاررفته است. با استفاده از تودوزی دو رنگ کابین و طرح چوب پنل درها، ظاهری جذاب را از کابین EXEED LX شاهد هستیم.
چری EXEED LX
چری EXEED LX از سیستم i-Connect@Lion 3.0 با ویژگی های مختلف بهره می برد. از جمله این ویژگی های می توان به مسیریابی AR، شناسایی چهره و پرداخت و تعامل صوتی هوشمند اشاره کرد. در بحث فنی، EXEED LX با پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو GDI با بیشینه قدرت ۱۹۴ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه تر است. برای سیستم تعلیق نیز در قسمت جلو از تعلیق مک فرسون و در قسمت عقب، از سیستم مالتی لینک استفاده شده است.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Chinapev

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.