تویوتا BZ4x، وارداتی تمام برقی برساوش

تویوتا BZ4x
تویوتا BZ4x

تویوتا BZ4x جدیدترین تمام برقی وارداتی شرکت برساوش است که طبق اعلام شرکت قرار است عرضه اش به زودی در سامانه تمام برقی ها آغاز شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با جدی تر شدن فروش خودروهای تمام برقی در سامانه مخصوص به خود، بسیاری از شرکت های وارد کننده تصمیم گرفتند محصولات متنوع تری را عرضه کنند تا خریداران گزینه های بیشتری برای خرید پیش روی خود داشته باشند. در این راستا برساوش نیز علاوه بر تویوتا BZ3، قصد دارد تا BZ4x را نیز پس از معرفی وارد سامانه کند تا مشتریان خودروهای برقی بتوانند در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

به طور کلی می توان گفت BZ3 و BZ4x با چنین مشخصات فنی محصولاتی از تویوتا اند که برای بازار چین طراحی شده اند و فقط در این کشور به فروش می رسند. در مجموع پس از بازدید از این دو خودرو می توان گفت که کیفیت داشبورد و داخل کابین آن ها آن چنان بالا نیست و نباید توقع محصولات بازار جهانی تویوتا را از آن ها داشته باشیم.

طراحی ظاهری تویوتا BZ4x

تویوتا BZ4x در قسمت جلو، ورودی هوای شش ضلعی را در قسمت پایین سپر دارد و در کناره ها نیز ورودی های هوای دیگری به صورت عمودی طراحی شده اند. کاسه چراغ به صورت باریک طراحی شده است که در آن چهار ال ای دی، چراغ های اصلی را تشکیل داده اند و چراغ روشنایی روز به صورت خطی و در امتداد خط جلویی کاپوت است. در نمای کناری متوجه می شویم طراحی بدنه با خطوط پیچیده ای انجام شده است، به طوری که، برای درها سه خط در قسمت های بالایی، میانی و پایینی داریم.

شیب و خط شکسته فوقانی در ستون C باعث شده است در نمای عقب، طراحی برجسته را در بالای گلگیر داشته باشیم. در نمای عقب خودرو چراغ های تمام ال ای دی را داریم که با یک نوار ال ای دی به هم متصل شده اند و طرح شکسته عمودی در چراغ ها باعث شده است طراحی عقب بسیار مدرن باشد.

مشخصات فنی BZ4x

تویوتا bZ4X در نسخه پایه مجهز به تک موتور برقی است که سوار بر محور جلو می شود و توان تولید نهایت قدرت ۲۰۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر را دارد. در این نسخه که تک دیفرانسیل جلوست شتابگیری در ۸.۴ ثانیه انجام می شود و نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعتی را در این خودرو می بینیم.

۳.۲ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.