احیای کولئوس در کره ؛ کراس اوور سروش دیزل به لوگوی رنو مزین شد

رنو QM6
رنو QM6

به تازگی، جوینت ونچر کره ای فرانسوی رنو-سامسونگ، خودروی QM6 را به لوگوی جدید رنو مزین کرده است، که به این ترتیب، این امر می تواند جان تازه ای به شریان های کولئوس تزریق کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سامسونگ QM6 کراس اوور مونتاژی شرکت سروش دیزل خواهد بود که مردم ایران نیز در نمایشگاه خودروی تهران با آن آشنا شدند. خودرویی که در اصل همان رنو کولئوس است و صرفاً به‌جای لوگوی رنو از برند جوینت ونچر رنو – سامسونگ بهره می گیرد. اکنون این کمپانی کره ای تصمیم گرفته است بار دیگر برای احیای کولئوس و فروش بیش تر این محصول، QM6 را با لوگوی جدید شرکت رنو عرضه نماید.

خودروی QM6 با لوگوی جدید

رنو QM6

یکی از مهم ترین محصولات سروش دیزل در پنجمین اتو اکسپو تهران سامسونگ QM6 بود که مردم ایران به خوبی آن را با یک برند مطرح فرانسوی می شناسند. به عبارتی دیگر QM6 همان رنو کولئوس تولید کشور کره جنوبی است. علت تولید این کراس اوور در کره با لوگو سامسونگ نیز امضای قرارداد همکاری یا همان جوینت ونچر صورت گرفته میان رنو و سامسونگ بود که ااکنون ین لوگو به همان لوگوی جدید رنو مبدل شده است.

این خودرو از نظر ظاهری هیچ فرقی با رنو کولئوس های جدید ندارد و از همان سپر جلو و عقب به‌روزشده و جلوپنجره با گرافیک پرکارتر بهره می گیرد.

امکانات ایمنی و رفاهی رنو QM6

کابین رنو QM6

رنو QM6 امکاناتی مانند رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، اتو پارک، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خستگی راننده، سیستم هشدار تصادف از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم کن و سرد کن تمام صندلی ها، اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی Bose و … را به مشتریان ارائه می دهد.

مشخصات فنی و قیمت رنو QM6

QM6 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر با تزریق سوخت مستقیم است، که می تواند ۱۴۴ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه فقط به چرخ های جلو تحویل دهد.

این خودرو، که در بوسان کره جنوبی تولید می شود، دارای برچسب قیمتی ۱۹۳۰۰ تا ۲۵۳۰۰ دلار است.

رنو QM6 چه مشخصاتی دارد؟

QM6 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر با تزریق سوخت مستقیم است، که می تواند ۱۴۴ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه فقط به چرخ های جلو تحویل دهد.

رنو سامسونگ‌ QM6 چه قیمتی دارد؟

این خودرو، که در بوسان کره جنوبی تولید می شود، دارای برچسب قیمتی ۱۹۳۰۰ تا ۲۵۳۰۰ دلار است.

۴ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.