رونمایی از دو خودروی سامسونگ و کامیونت هیوندای در اتو اکسپو تهران

در نمایشگاه خودروی تهران که هفته جاری برگزار می شود از دو خودروی سامسونگ و یک کامیونت هیوندای رونمایی خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات بدست آمده دو خودروی XM3 و QM6 که از محصولات سامسونگ اند قرار است در نمایشگاه خودروی تهران برای اولین بار رونمایی شوند و برای عموم به نمایش در بیایند. به عبارتی XM3 و QM6 همان رنو آرکانا و کولئوس اند که به خاطر قرارداد همکاری عقد شده میان سامسونگ و رنو، شرکت سامسونگ برخی از خودروهای رنو را در کره جنوبی با برند خود تولید و عرضه می کند.

به احتمال زیاد XM3 با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی در بازار ایران عرضه خواهد شد که با کمک یک موتور الکتریکی می تواند حداکثر توان ۱۴۲ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر را تولید و با کمک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد.

QM6 شرکت سامسونگ هم قرار است با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ توسط سروش دیزل عرضه شود. این پیشرانه قادر است تا ۱۵۰ اسب بخار توان و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور را همانند آرکانا کره ای به کمک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های این کراس اوور جذاب و نام آشنا منتقل می کند.

علاوه بر آرکانا و کولئوس که قرار است با برند سامسونگ توسط سروش دیزل عرضه شوند، این شرکت قصد دارد تا دو کامیونت هیوندای را نیز در غرفه نمایشگاهی خود رونمایی و معرفی کند.

در کنار چهار محصول جدیدی که پیش تر به آن ها اشاره شد، سروش دیزل کشنده ایوکو، اتوبوس بین شهری ایوکو و همچنین ون معروف و جذاب H350 را نیز در غرفه خود حاضر می کند تا بازدیدکنندگان بیشتر با آن ها آشنا شوند و در صورت تمایل اطلاعات و شرایط فروش آن ها را بدست بیاورند.

۴ امتیاز از ۳۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.