معرفی نسخه ای خاص از نیسان لیف + تصاویر

لیف 10
لیف ۱۰

کمپانی ژاپنی نیسان به مناسبت ده ساله شدن مدل لیف، نسخه خاصی از این مدل را معرفی کرده است که نیسان لیف ۱۰ نام دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فروش لیف ۱۰ از ماه آینده در اروپا آغاز می شود و آن چه این نسخه را جذاب تر می کند وجود مشخصات فنی و امکانات استاندارد بیش تر در این مدل است. کمپانی اعلام کرده است که تولید این نسخه خاص از لیف محدود خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست چند دستگاه از نیسان لیف ۱۰ تولید خواهد شد.

مهم ترین مشخصه ای که در نیسان لیف ۱۰ می بینیم وجود طرحی خاص در سقف، آینه ها و درِ صندوق عقب است که چهره این خودرو را از مدل معمولی متمایز می کند. علاوه بر این، مشتریان امکان این را دارند که یک ترکیب رنگی کاملاً جدید را برای این مدل سفارش دهند و رینگ های ۱۷ اینچی جدید را با طراحی جدید در لیف ۱۰ داشته باشند. در لیف ۱۰ امکانات جذابی مثل سیستم نقطه کور هوشمند و آینه دید عقب هوشمند را به صورت استاندارد داریم و امکان اتصال به اینترنت ۴G تا ۷ دستگاه به صورت آپشن قابل سفارش است.

حتماً بخوانید: استراتژی عجیب اما جالب نیسان برای فروش روگ

هلن پری، مدیر ارشد نیسان در اروپا، در مورد لیف می گوید: «از زمانی که لیف در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، نیسان توسعه فناوری الکتریکی سازی و سرویس های اتصال و طراحی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که خواسته مشتریان را با توجه به سبک زندگی آن ها برآورده کند. در حال حاضر، مدل لیف ۱۸۰ هزار مشتری را به خود جذب کرده است و حالا ما امیدواریم که با ویژگی های جذاب و پیشرفته در لیف ۱۰ مشتریان جدید را به سمت خودروهای الکتریکی جذب کنیم.

نیسان لیف ۱۰ همانند مدل معمولی به پکیج باتری ۴۰ کیلووات ساعتی مجهز است. موتور برقی در این خودرو توان تولید حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد. گشتاور اولیه بالا در لیف باعث می شود این خودرو در ۷.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت این خودرو ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت است.

لیف
لیف

قیمت نیسان لیف ۱۰ از ۲۹ هزار پوند در بریتانیا آغاز می شود، و همان طور که گفته شد، فروش این خودرو از ماه آینده در اروپا آغاز می شود. مدل لیف نقطه عطف کمپانی نیسان در تولید خودروهای الکتریکی بود و حالا باید دید کمپانی در کنار این محصول و مدل آریا چه خودروهای برقی دیگری را به بازار می آورد.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.