هامر برقی امگا ادیشن ؛ نماد سیاره نپتون روی زمین

هامر برقی امگا ادیشن
هامر برقی امگا ادیشن

هامر برقی امگا ادیشن (Hummer EV Omega Edition) یکی از جدیدترین نسخه های این محصول کمپانی جنرال موتورز است که با الهام از سیاره آبی رنگ نپتون بازطراحی شده است و علاوه بر تغییرات ظاهری‌ای که بیش تر به چشم می آیند، فول ترین پکیچ آفرودی را هم داراست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حدود سه سال پیش بود که کمپانی جنرال موتورز اعلام کرد قرار است دوباره تولید محبوب ترین و معروف ترین شاسی بلند آمریکایی را با پیشرانه ای کاملاً الکتریکی آغاز کند. پس از انتشار این خبر و رونمایی از هامر برقی، همه انگشت به دهان ماندند، زیرا هیچ کس فکر نمی کرد که یک خودروی تمام برقی با این ابعاد و اندازه بتواند عملکرد بی نظیری در مسیرهای آفرودی از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت قدرتمند هامر با نسخه تمام الکتریکی

هامر شاسی بلند برقی رونمایی شد + آلبوم تصاویر

طراحی ظاهری هامر برقی امگا ادیشن

امسال جنرال موتورز یک نسخه جدید از هامر معرفی کرده که برای طراحی ظاهری‌اش از فضا و سیاره نپتون الهام گرفته شده است. رنگ بدنه، که یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری خودروهاست و بیش تر از دیگر بخش ها توجه بیننده را جلب می کند، برای هامر برقی امگا ادیشن، آبی مات انتخاب شده است تا بتواند نماد خوبی از سیاره نپتون روی زمین باشد.

در کنار رنگ جذاب و دلربایی که برای این خودرو انتخاب شده است، قسمت های مشکی رنگی نیز برای بخش های مختلف بدنه در نظر گرفته شده که نشان دهنده زیرکی طراح است، زیرا اگر خودرو یک دست به رنگ آبی مات درمی آمد، ممکن بود موجب دلزدگی بیننده شود، اما حالا بدنه خودرو، که به چاشنی قسمت های مشکی آغشته شده، حس اسپرت تری را به ما القا می کند.

هامر برقی امگا ادیشن

جدا از رینگ های ۱۸ اینچی تمام مشکی این خودرو، قاب تایر زاپاس با فرم دایروی خود و همچنین نقش و نگارهایی که دارد، یک نمونه کوچک از نپتون را در نمای پشت خودرو به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی هامر برقی امگا ادیشن

همان طور که پیش تر گفته شد، در کنار تغییرات عمده به وجودآمده در ظاهر خودرو، فول ترین پکیج آفرودی موجود هم برای نسخه امگا در نظر گرفته شده است. این پکیچ آفرودی از سیستم اولتراویژن، که نمای زیر خودرو را در مولتی مدیا به نمایش می گذارد، سینی های ضربه گیر، رکاب های قوی تر و تایرهای کاملاً آفرودی تشکیل شده است که عبور از مسیرهای ناهموار را برای راننده راحت تر می کند.

با وجود تغییر در تمام ویژگی هایی که گفته شد، خروجی های پیشرانه و حداکثر مسافت قابل پیمایش با این خودرو تغییری نکرده است. به این ترتیب، نسخه پیکاپ امگا ادیشن مانند نسخه های قبلی حداکثر توان ۱۰۰۰ اسب بخار را در اختیار دارد و می تواند ۵۳۰ کیلومتر را بدون نیاز به شارژ طی کند.

نسخه SUV امگا ادیشن با حداکثر توان ۸۳۰ اسب بخار عرضه می شود و می تواند با یک بار شارژ تا ۴۸۰ کیلومتر را بپیماید.

قیمت هامر برقی امگا ادیشن

قیمت امگا ادیشن SUV حدود ۱۴۰ هزار دلار است و مشتریان می توانند با ۱۰ هزار دلار بیش تر، نسخه پیکاپ این هیولا را خریداری کنند.

فرآیند تحویل هامر برقی امگا ادیشن چه زمانی آغاز می شود؟

به گفته مسئولان جنرال موتورز این خودرو قرار است در اویل سال ۲۰۲۴ به خریدارانش تحویل داده شود، اما کسانی که تحمل صبر کردن تا آن زمان را ندارند و می خواهند قبل از خرید، به طور دقیق نسخه امگا را بررسی کنند، می توانند به هامر هوس میامی بروند و با این خودروی خوش‌رنگ ملاقات کنند.

منبع: Motor1.com

ویژگی های طراحی ظاهری هامر برقی امگا ادیشن چیست؟

در کنار رنگ آبی ماتی که برای این خودرو انتخاب شده، قسمت های مشکی رنگی نیز برای بخش های مختلف بدنه در نظر گرفته شده است تا از یکنواختی رنگ اصلی کم کند. جدا از رینگ های ۱۸ اینچی تمام مشکی این خودرو، قاب زاپاس با فرم دایروی خود و همچنین نقش و نگارهایی که دارد، یک نمونه کوچک از نپتون را به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی هامر برقی امگا ادیشن چیست؟

همان طور که پیش تر گفته شد، در کنار تغییرات عمده به وجودآمده در ظاهر خودرو، فول ترین پکیج آفرودی موجود هم برای امگا ادیشن در نظر گرفته شده است. با وجود تغییر در تمام ویژگی هایی که گفته شد، خروجی های پیشرانه و حداکثر مسافت قابل پیمایش با این خودرو تغییری نکرده است.

قیمت هامر برقی امگا ادیشن چه قدر است؟

قیمت امگا ادیشن SUV حدود ۱۴۰ هزار دلار است و مشتریان می توانند با ۱۰ هزار دلار بیش تر، نسخه پیکاپ این هیولا را خریدای کنند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.