فراری روما معرفی شد

فراری روما
پس از نام گذاری شهرهای مارانلو، مودنا و پورتوفینو روی خودروهای خود، اکنون «فراری» سوپراسپرت جدیدی را با نام «روما» (Roma) معرفی کرده است. روما یک سوپراسپرت کوپه دو نفره که طراحی مینیمالیستی آن از زندگی پرطراوت در شهر رُم در دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی الهام گرفته است.
فراری روما
بدنه خودرو به مدل های کلاسیک ۲۵۰ GT برلینتا لوسو و ۲۵۰ GT 2+2 شباهت دارد. فراری در مدل روما از پیشرانه ۳٫۹ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور استفاده کرده است.


در این مدل، بیشینه قدرت در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه به دست می آید و پیشرانه با جعبه دنده ۸ دنده دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ شده است.
فراری روما
طبق اطلاعات فراری، سوپر اسپرت روما در مدت زمان ۳٫۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۹٫۳ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. فراری روما به بیشینه سرعتی بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست می یابد. با وجود این که ظاهر فراری روما از مدل های کلاسیک این خودروساز الهام گرفته است، اما شاهد به کارگیری چراغ های LED مدرن سازگار در قسمت جلو هستیم.
فراری روما
دستگیره های در، به صورت پنهان طراحی شده اند. شیشه عقب در حالت فست بک طراحی شده و دید خوبی را در اختیار راننده قرار می دهد. دو چراغ جداگانه باریک نیز برای قسمت عقب درنظر گرفته شده است. در کابین روما، فراری کنسول وسط بلندی را طراحی کرده که فضای راننده و سرنشین کناری را از هم جدا می کند.

نمایشگر بزرگی برای پشت آمپر دیجیتالی درنظر گرفته شده و افزون بر نمایشگر میانی، یک نمایشگر نیز برای سرنشین کناری موجود است.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.