شرایط فروش اقساطی جک J4 اعلام شد – تیر 1400

شرایط پیش فروش جک J4 اقساطی تیر 1400
شرایط پیش فروش جک J4 اقساطی تیر ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور پیش فروش اقساطی جک J4 را در تیر ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

شرکت کرمان موتور در بخشنامه های فروش ویژه تیر ۱۴۰۰، عرضه اقساطی جک J4 را با قیمت قطعی و بازپرداخت ۲۴ ماهه آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این طرح فروش قیمت جک J4 بر اساس بهای مصوب تیر ماه، ۳۳۹ میلیون تومان تعیین شده است و مشتریان می توانند با پرداخت ۹۹ میلیون تومان از این طرح پیش فروش اقساطی استفاده کنند. بازپرداخت اقساط J4 از مهر ۱۴۰۰ آغاز می شود و هر سه ماه یک بار به تعداد ۸ قسط، مبلغی حدود ۳۰ تا ۳۱ میلیون تومان به شرکت پرداخت می گردد.

مدیران 777 مدیران 777

در این طرح فروش زمان تحویل جک J4 برای دی ۱۴۰۰ اعلام شده است و تا اتمام اقساط، سند خودرو در رهن کرمان موتور باقی خواهد ماند. همچنین سود انصراف ۱۲ درصد (بر مبنای سالانه) به ودیعه اول مشتریان فروش اقساطی این سدان اقتصادی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که در کنار عرضه J4، به صورت همزمان فروش نقدی و اقساطی جک S3، فروش جک S5 فیس لیفت و فروش KMC K7 در نمایندگی های کرمان موتور انجام می شود.

شرایط پیش فروش جک J4 اقساطی تیر 1400
شرایط پیش فروش جک J4 تیر ۱۴۰۰

نگاهی به سدان J4 کرمان موتور

جک J4 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی EPS است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است. در حال حاضر جک J4 رقیب خودروهایی مانند فردا ۵۱۱ ( FMC 511 )، جیلی GC6 اکسلنت و… در بازار کشور است و می تواند در جایگاه یک سدان کلاس C و یا B پلاس اقتصادی در بازار حضور داشته باشد. بسیاری معتقد هستند که اگر J4 با امکانات استانداردی مانند سانروف، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و… توسط کرمان موتور مونتاژ شود، شانس این را دارد تا فروش بیشتری را در بازار ایران تجربه کند و موفقیت های بهتری را به دست آورد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.