شرایط فروش KMC K7 با قیمت قطعی اعلام شد – تیر 1400

شرایط فروش KMC K7 کرمان موتور با قیمت قطعی تیر 1400
شرایط فروش KMC K7 کرمان موتور با قیمت قطعی تیر ۱۴۰۰

کرمان موتور فروش رسمی KMC K7 را با قیمت قطعی آغاز کرده است.

شرکت کرمان موتور در کنار عرضه جک S3 و J4، بخشنامه فروش KMC K7 را با قیمت قطعی منتشر کرده و می خواهد تا در تیر ۱۴۰۰، این کراس اوور جدید را به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر قیمت مصوب KMC K7 نیز ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است و پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی از مشتریان دریافت می شود. همچنین به ودیعه اولیه ثبت نام کنندگان سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد تعلق می گیرد و بر اساس بخشنامه فروش کرمان موتور، K7های ثبت نامی در دی ۱۴۰۰ به دست خریداران خواهند رسید.

کرمان موتور ۶ طیف رنگی را برای K7 در نظر گرفته است و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام رنگ مورد نظر را انتخاب کنند. با توجه به بخشنامه زیر، تا پایان تیر ۱۴۰۰ این برنامه فروش برای KMC K7 ادامه خواهد داشت.

نگاهی به K7 کرمان موتور :

KMC K7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را تولید می کند. همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. فضای بار کی ام سی K7 در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است و به همین دلیل در جایگاه کراس اوورهای جادار قرار می گیرد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

کراس اوور جدید کرمان موتور که KMC K7 نام دارد به امکاناتی نظیر ۴ کیسه هوا، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی KMC K7 کرمان موتور + تصاویر و قیمت

شرایط فروش KMC K7 کرمان موتور با قیمت قطعی تیر 1400
طرح KMC K7 کرمان موتور با قیمت قطعی تیر ۱۴۰۰

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.