سریعترین شاسی بلند های 2018

سریعترین شاسی بلند های 2018
در این مطلب قصد داریم ده مورد از سریعترین شاسی بلندهای مدل ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

مدیران 777 مدیران 777

۱۰-BMW X5M/X6M
سریعترین شاسی بلند های 2018
نکته ای که در مورد نسخه های M سری X کمپانی بی ام و اهمیت دارد ظاهر جذاب و همچنین عملکرد عالی آن ها است.مهندسی عالی آلمانی در این خودرو باعث می شود این X5 و X6 سری M در مدت زمان ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسند و در درتبه دهم این لیست قرار بگیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

۹-پورشه کاین توربو
سریعترین شاسی بلند های 2018
کاین توربو جدید مانند کاین توربو اس نسل قبل سریع است و این نشان از بهبود عملکرد در مدل های کمپانی دارد.با شتاب ۴.۱ ثانیه ای این خودرو در رتبه نهم لیست پرسرعت ها قرار می گیرد.

۸-جگوار F-Pace SVR
سریعترین شاسی بلند های 2018
با موتور ۵ لیتری و V8 جگوار در این مدل هیچ چیز غیر ممکن نیست.قدرت بالای ۵۴۲ اسب بخاری و نهایت سرعت ۲۸۴ کیلومتر بر ساعت تنها بخشی از عملکرد خوب این ماشین است.بعلاوه با شتاب ۴.۱ ثانیه ای و عملکر بهتر این مدل بالاتر از پورشه کاین توربو و در رتبه هشتم قرار می گیرد.

۷-بنتلی بنتایگا W12
سریعترین شاسی بلند های 2018
تلفیق قدرت ۶۰۰ اسب بخاری از موتور تویین توربو این ماشین با ظاهر جذاب و لوکس آن باعث می شود این خودرو ۱۶۰ هزار پوند قیمت داشته باشد و البته شما با پرداخت این مبلغ نه تنها نهایت لوکس بودن را تجربه می کنید بلکه می توانید تنها در ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسید.

۶-مازراتی لوانته Trofeo
سریعترین شاسی بلند های 2018
در نهایت،مازراتی موتور V8 و ۳.۸ لیتری و بیتوربو فراری را زیر کاپوت شاسی بلند خود قرار داد.قدرت ۵۸۲ اسب بخاری به همراه گشتاور ۷۳۰ نیوتون متر باعث می شود نهایت سرعت این ماشین بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و سرعت خود را در تنها ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

۵-مرسدس بنز AMG GLC 63 S
سریعترین شاسی بلند های 2018
با بدنه ای بزرگتر و سنگین تر این مدل از C63 کند تر نیست و با توجه به سنگینی شتاب ۳.۸ ثانیه را ثبت می کند که باعث می شود در رده پنجم لیست سریعترین ها قرار گیرد.

۴-آلفارومئو استلویو Quadrifoglio
سریعترین شاسی بلند های 2018
موتوری مشابه با جولیا QV یعنی ۲.۹ لیتری تویین توربو این شاسی بلند را به چهارمین خودرو در لیست ما تبدیل می کند.این خودرو در ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

۳-لامبورگینی اوروس
سریعترین شاسی بلند های 2018
پس از مدت ها انتظار اوروس به جمع شاسی بلند ها آمد تا نشان دهد لامبورگینی در ساخت SUV هم می تواند نابغه باشد.موتور V8 و ۴لیتری با توان ۶۴۱ اسب بخار نهایت سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را برای اوروس به ارمغان می آورد و شاسی بلند لامبورگینی در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

۲-جیپ گرند چروکی Trackhawk
سریعترین شاسی بلند های 2018
۷۰۷ اسب بخار قدرت برای یک شاسی بلند کمی بیش از اندازه به نظر می رسد اما موتور هلکت روی این ماشین همین قدرت را برای گرند چروکی رقم زده و باعث می شود در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

۱-تسلا مدل X P100D
سریعترین شاسی بلند های 2018
وقتی صحبت از شتاب دیوانه وار اولیه می شود همیشه پای یک تسلا در میان است و اینجا ما نام تسلا مدل X را در رتبه اول سریعترین شاسی بلند های دنیا می بینیم.مدلی که این روزها بسیاری از سوپر کارهای قوی بازار را در درگ شکست می دهد و جای تعجب نیست که تسلا مدل X سریعترین شاسی بلند دنیا باشد.

شایان ذکر است که برای تمام خودروهای این لیست نسخه استاندارد در نظر گرفته شده است و قطعا نسخه های تیون شده می توانند شتاب بهتری را ثبت کنند.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.