خودروهای ثبت نامی کرمان موتور تا 10 روز آینده به مشتریان تحویل داده می شود

گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو کرمان
مدیرعامل کرمان موتور:از تمام توانمان برای دلجویی از مشتریان آسیب دیده از تأخیر در تحویل خودروها استفاده خواهیم کرد . کلیه تعهدات در طی ده روز آینده تحویل مشتریان خواهد گردید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدیرعامل شرکت کرمان موتور در دیدار جمعی از مشتریان ناراضی در محل دفتر مرکزی این شرکت ضمن عذرخواهی بابت تأخیر پیش آمده در سه ماه گذشته در تحویل محصولات این شرکت، به تشریح آخرین وضعیت تولید و فعالیت های این مجموعه جهت رفع مشکل شماره گذاری و تحویل محصولات پرداخت.
سامان فیروزی در این دیدار که به همت باشگاه مشتریان شرکت کرمان موتور برگزار شد با اشاره به دلایل بروز تأخیر در تحویل محصولات این شرکت در سه ماهه گذشته، افزود: در ابتدای فصل تابستان با بروز برخی مشکلات در تأمین اقلام داخلی سازی شده در خطوط تولید، روند تحویل برخی محصولات از جمله خودروی محبوب و پرتیراژ S5 با وقفه مواجه شد که با افزایش دامنه تأمین کنندگان و بهره گیری از توان فنی و مهندسی داخل گروه کرمان خودرو، وضعیت خطوط تولید به روند عادی بازگشت، اما بلافاصله با تغییر برخی رویه ها در گمرک منطقه مواجه شدیم که تداوم ترخیص و خروج محصولات از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید را با بحران مواجه نمود. با تعامل سازنده و فراگیر با مقامات محلی و استانی، به حمدالله بخش قابل توجهی از موانع پیش آمده برطرف گردیده است و تا ده روز آینده کلیه تعهدات از جمله محصولاتی همانند هیوندا i20 و i10 که به دلیل مسائل گمرکی با تأخیر در تحویل مواجه شده اند، تقدیم مشتریان عزیز خواهند گردید. در خصوص خودروی S5 ، X60 و ۸۲۰ ممنوعیت شماره گذاری اعمال شده باعث بروز وقفه در تحویل شده بود که با مصوبه دولت و قول مساعد خدمتگزاران خدوم ملت ایران در پلیس راهور به محض عملیاتی شدن آغاز شماره گزاری از روز شنبه ۲۹ مهرماه، تعهدات سریعاً به روز رسانی خواهد گردید.
مدیرعامل کرمان موتور بزرگترین سرمایه این مجموعه به عنوان یکی از باسابقه ترین و بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی کشور را رضایتمندی و وفاداری مشتریان دانست و ضمن عذرخواهی بابت تمامی مشکلات پیش آمده در ماه های اخیر برای مشتریان، اعلام نمود که در ماه های آتی مأموریت اصلی خانواده بزرگ کرمان موتور اعم از چندین هزار نفر از کارگران و کارمندان و کارشناسان و البته شبکه نمایندگی های این شرکت، دلجویی از مشتریان آسیب دیده است. وی خاطر نشان کرد به عنوان فردی از آحاد جامعه بزرگ ایران از نزدیک در جریان مشکلات پیش آمده برای مشتریان عزیز است و کلیه مدیران ارشد مجموعه کرمان موتور به واسطه مشکلات پیش آمده، دلجویی از مشتریان را وظیفه خود می دانند. او اشاره کرد در ماه های گذشته بارها با مشتریانی روبرو شده است که به دلیل فروش وسیله نقلیه خود و خرید محصولات کرمان موتور و یا برنامه ریزی برای سفر تابستانی، به دلیل عدم تحویل به موقع تعهدات دچار دردسر شده اند. او خاطر نشان کرد از کلیه تیم های اجرایی مرتبط با حوزه مشتریان در شرکت کرمان موتور خواسته شده است تا با طراحی پکیج های دلجویی از تمام توان سازمان برای جبران آسیب های به وجود آمده استفاده کنند.
وی در پاسخ به یکی از حاضران که پرسیده بود “چرا باوجود عدم تحویل به موقع خودروهای فروخته شده همچنان شرکت به فروش محصولات ادامه می دهد”، اظهار داشت: هماهنگی کامل میان برنامه سفارش گذاری، تولید و فروش شرکت کرمان موتور وجود دارد و کلیه محصولات فروخته شده در پارکینگ های شرکت آماده حمل به مقاصد تحویل می باشند و در حال حاضر دپو بیش از ۸۵۰۰ دستگاه خودروی تولید شده و بالغ بر ۳۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی در کارخانه، روند افزایش تولید کرمان موتور را با خلل مواجه کرده است و در طی ماه های گذشته همواره امیدواری برای رفع مشکلات بیرونی وجود داشته اما به رغم پیگیری های صورت گرفته، رفع موانع و مسائل پیش آمده زمان بر شده است، اما امروز قطعاً می توانیم به مشتریان خود اطمینان دهیم کلیه مسائل اعم از گمرک و شماره گذاری برطرف گردیده و به زودی کلیه فرآیندها به حالت طبیعی باز خواهد گشت.
وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص ضعف در اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات به مشتریان اظهار داشت کلیه مشکلات مورد اشاره در خارج از حدود شرکت کرمان موتور و در تعامل با نهادها و سازمان های بیرونی حادث شده است و در این موارد سیاست کلی شرکت کرمان موتور پیش برد مذاکرات و پیگیری ها در سکوت خبری و بدور از جنجال و هیاهوی رسانه ای است. وی در ادامه افزود: جمع بندی ما در حال حاضر این است که مکانیزم های ارتباطی ما با مشتریان احتیاج به ارتقاء و بهبود دارد و نیازمند طراحی سازوکارهای ارتباطی جدید جهت تعمیق ارتباطات و تعامل اثربخش با مشتریان و نمایندگی های خود هستیم. بخشی از این نیاز در قالب پروژه های جدید از جمله راه اندازی باشگاه مشتریان در حال پیگیری است.
وی در پایان با اشاره به بخشی از اظهارات ابتدایی گروهی از مشتریان که از وصول چک های اقساط در موعد سررسید باوجود عدم تحویل خودروها انتقاد داشتند، به ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند مالی فروش اقساطی محصولات پرداخت و افزود کلیه چک های دریافتی از مشتریان در طی هر ماه جهت خرید دیون به سیستم بانکی تحویل داده میشود و متاسفانه با وجود پیگیری های به عمل آمده، ابطال این فرآیند و عودت چک مشتریانی که خودروهای خود را دریافت ننموده اند به طور کامل اجرا نشد و چک بخشی از مشتریان در تاریخ سررسید وصول گردیده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.