ابرخودروی الکتریکی FF91 بر روی جاده

ابرخودروی الکتریکی FF91 بر روی جاده
گفته می‍شود FF91 با تجهیز به مجموعه باتری به ظرفیت ۱۳۰ کیلووات ساعت، قادر است مسافت ۳۷۸ مایل را بپیماید. قرار است FF91 در ارتفاعات کوهستان های پایکس پیک در ماه آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد.
به گزارش اخبار خودرو اس یو وی الکتریکی محصول شرکت فارادی فیوچر که در سال گذشته رونمایی شد، دارای ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت بوده و ظرف ۲٫۳۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‍رسد.
با وجود مشکلات مالی اما فارادی فیوچر همچنان برنامه تولید اولین اتومبیل تولید انبوه خود را به پیش می‍برد.
FF91 در اوایل امسال در نمایشگاه CES رونمایی شده و با استفاده از سه موتور قدرتمند الکتریکی توان قابل توجه ۱۰۵۰ اسب بخار تولید خواهد کرد.
به گفته سازنده شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۲٫۳۹ ثانیه خواهد بود. گفته می‍شود FF91 با تجهیز به مجموعه باتری به ظرفیت ۱۳۰ کیلووات ساعت، قادر است مسافت ۳۷۸ مایل را بپیماید. قرار است FF91 در ارتفاعات کوهستان های پایکس پیک در ماه آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد.
تلاش های فارادی فیوچر برای سرپا ماندن بر کسی پوشیده نیست. بنابر گزارش ها، این شرکت به علت مشکلات مالی مجبور شده است بخشی از برنامه های بلندپروازانه خود را متوقف کند.
در پاییز گذشته، جیا یوتینگ مالک میلیاردر فارادی فیوچر گفته بود: « ما به سرعت به جلو حرکت می‍کنیم و تقاضاهای مالی ما بطور حبابی افزایش می‍یابد». با همه اینها، فارادی فیوچر خود را به احداث کارخانه جدیدش در لاس وگاس متعهد می‍داند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.