شلیک رَم به شورولت

شلیک رَم به شورولت
به طور معمول، وقتی یک خودروساز قصد تولید محصول جدیدی را دارد، مجبور به تعطیل کردن کارخانه و یا آهسته کردن سرعت تولید خود برای مدتی کوتاه است تا بتواند زیرساخت‌های لازم برای تولید محصول جدید را در خط تولید خود فراهم کند. ولی احتمال دارد مدل ۲۰۱۹ رم ۱۵۰۰ که قرار است در سال ۲۰۱۸ معرفی و عرضه شود، بتواند گرفتار این فرآیند نشود.
هر لحظه توقف و یا آهسته شدن روند تولید یک خودرو، باعث از دست دادن بخشی از سهم بازار است که ضررهایی را برای تولید کننده در پی خواهد داشت. مدل ۲۰۱۸ رم ۱۵۰۰، در همین کارخانه فعلی در میشیگان تولید خواهد شد، این در حالیست که مدل ۲۰۱۹ آن، در یک کارخانه مجزا که به تازگی بازسازی شده، در همین ایالت به تولید خواهد رسید. به همین دلیل به هنگام عرضه نسخه جدید، رم با کاهش نرخ تولید مواجه نخواهد شد. در صورتی که تیراژ تولید رم به هنگام عرضه نسخه جدید کاهش نداشته باشد، ممکن است این خودرو، در فروش از رقیب دیرینه خود یعنی شورولت سیلورادو سبقت بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این استراتژی، از کمپانی فیات کرایسلر که مالک فعلی کارخانه رم است، الگوبرداری شده که به جای تولید رم جدید در کارخانه فعلی، این خودرو در یک کارخانه بازسازی شده متعلق به این کمپانی به تولید برسد. علاوه بر این رم در زمان عرضه مدل جدید ۱۵۰۰، باید بتواند قیمت گذاری بهتری را برای مدل‌های قدیمی‌تر داشته باشد که در صورت اجرای این طرح، فروش بسیار خوبی در بازار آمریکا خواهد داشت.
رم و فیات‌کرایسلر امیدوار هستند که این طرح برای غلبه بر فشارهایی که در این اواخر در سگمنت پیک‌آپ‌های سایز متوسط به آن‌ها وارد شد، به اندازه کافی کارآمد باشد. نزدیک‌ترین رقیب رم، شورولت سیلورادو است که دومین خودروی پر فروش در این سگمنت است. بنابراین رم به دنبال پشت سر گذاشتن شورولت سیلورادو است تا بتواند جایگاه این خودرو در بازار را از آن خود کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.