رانندگی در تهران یا بمبیی؟! + ویدیو

راننده خوب
شاید بارها به این مشکل برخورده باشید که هنگام رانندگی به خاطر مسائل ساده و پیش پا افتاده مجبور شوید دقایقی را ترافیک به سر ببرید. ترافیک هایی که گاهی باعث درگیری می شود و همیشه باعث از دست رفتن آرامش رانندگان و عابرین خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش در حین فیلمبرداری یکی از قسمت های اسب بخار در تهران، با نکته ای مواجه شدیم که بیشتر ما را به یاد رانندگی در شهری مانند بمبیی می انداخت. بمبیی هند در مثال بسیاری از افراد دنیا به عنوان منبع بی قانونی در رانندگی و رفت و آمد معرفی می شود. اما با نگاهی دقیقتر به فرهنگ رانندگی ایرانی ها، می توان فهمید که با جمعیت به مراتب کمتر از هند، بسیاری از ما ایرانی ها آنچنان هم در بحث بی فرهنگی در رفت و آمد از هندی ها بهتر نیستیم!
در این ویدیو کوتاه که در قالب « راننده ی خوب » منتشر شده است، یکی از راش های اسب بخار را می بینیم که در آن به ترافیک عجیبی بر می خوریم. ترافیکی که بسیار راحت قابل حل است و تنها به کمی فرهنگ رانندگی نیاز دارد.
تا به امروز شما چند بار با این صحنه ها مواجه شده اید؟ آیا شده است که قدمی در ارتقای فرهنگ رانندگی بردارید و خود را به یک راننده ی خوب تبدیل کنید؟ شاید امروز زمان آن باشد که خود را به یک راننده ی خوب تبدیل کنیم و با رعایت مسائل ساده، آرامش بیشتری را به سطح شهرها بیاوریم. نکاتی که رعایت آن ها بسیار ساده است و می تواند ما را به مراتب زودتر به مقصد برساند.
به نظر شما چگونه می توان این جمله را تکمیل کرد؟
« راننده ی خوب راننده ایست که … »

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.