جشن تولد 25 سالگی تویوتا راو 4 با معرفی آپشن ها و رنگ های جدید

تویوتا راو 4 مدل 2022
تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۲

ژاپنی ها به مناسبت ۲۵ سالگی تویوتا راو ۴ امکانات جدیدی برای آن در نظر گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

تولدت مبارک راو ۴! پرفروش ترین کراس اوور برند تویوتا با رسیدن سال نو میلادی در آمریکا ۲۵ سالگی خود را جشن می گیرد. به همین مناسبت، تویوتا تصمیم گرفته است تغییراتی جزئی برای راو ۴ در نظر بگیرد؛ تغییراتی همچون رنگ های جدید قابل سفارش برای بدنه، رینگ های سفارشی جدید و یک تریم هیبریدی کاملاً متفاوت. این تریم که از سال ۲۰۲۲ به سبد تیپ های مختلف راو ۴ اضافه می شود، SE Hybrid نام دارد. این تریم از نظر قیمت یک پله پایین تر از تریم XSE قرار می گیرد، اگرچه از نظر ویژگی های اسپرت مشابه با تریم گران تر است، اما برخی امکانات رفاهی مدل فول آپشن را ندارد. تریم SE Hybrid به طور استاندارد از رنگ بدنه متالیک، صندلی های پارچه ای، نمایشگر ۷.۰ اینچی لمسی و ۶ بلندگو بهره می برد. تغییرات نام‌برده کاملاً برازنده ۲۵ سالگی تویوتا راو ۴ هستند.

تویوتا راو 4 مدل 2022
تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۲

انواع تیپ های تویوتا راو ۴

تریم SE Hybrid با دو پکیج مختلف عرضه می گردد: Weather و Convenience. در پکیج Weather می توانیم فرمان گرم شونده، گرم کن صندلی های جلو و برف پاک کن های حساس به باران را در اختیار داشته باشیم. در حالی که، پکیج Convenience سقف شیشه ای مون روف، درِ صندوق عقب برقی و نمایشگر سایز بزرگ ۹.۰ اینچی را نیز به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی هایی که به مناسبت ۲۵ سالگی تویوتا راو ۴ به این خودرو اضافه شده، امکان سفارش رنگ خاص Cavalry Blue در برخی تریم هاست. این رنگ از دیگر محصولات تویوتا همچون پیکاپ تاکوما و کمری TRD به راو ۴ رسیده است. این رنگ را به شکل محدود روی تریم های XSE، TRD Off-Road و SE Hybrid هم می توان سفارش داد. سایر تریم ها از قبیل LE Hybrid، XLE، XLE Hybrid و Adventure نیز با رینگ هایی در رنگ های مشکی و سیلور ساتین به دست خریداران می رسند. حال آن که، تریم هایXLE Premium Hybrid  و Limited Hybrid به کلی با رینگ های طرح جدید عرضه می شوند.

تویوتا راو 4 مدل 2022
تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۲

تغییرات کابین تویوتا راو ۴

تریم XLE و دیگر تریم ها به چراغ های اسپرت جدید و پروژکتورهای LED مجهز شده اند. تریم XSE Hybrid نیز همچون XSE Prime، مه شکن های LED را دارد. داخل کابین هم افزون بر ظاهر خارجی به مناسبت ۲۵ سالگی تویوتا راو ۴ شاهد تغییراتی بوده است. تودوزی چرم مشکی و نورپردازی LED کابین را در تمام تریم ها می توان یافت. در تریم XLE کلیدهای آلومینیومی هم به چشم می خورند، اما نسخه Limited اکنون به صندلی های ۸ جهته برقی برای سرنشینان جلو مجهز شده است. آن چه هنوز نمی دانیم، قیمت گذاری دقیق این تریم ها و آپشن های آن هاست. تویوتا گفته که در میانه های ماه دسامبر، جزییات قیمتی تمام تریم ها را اعلام می کند.

تویوتا راو 4 مدل 2022
تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۲

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: موتور وان

تویوتا برای ۲۵ سالگی راو ۴ چه تغییراتی در نظر گرفته است؟

پرفروش ترین کراس اوور برند تویوتا با رسیدن سال نو میلادی در آمریکا ۲۵ سالگی خود را جشن می گیرد. به همین مناسبت، تویوتا تصمیم گرفته است تغییراتی جزئی برای راو ۴ در نظر بگیرد. تغییراتی همچون رنگ های جدید قابل سفارش برای بدنه، رینگ های سفارشی جدید و یک تریم هیبریدی کاملاً متفاوت.

تریم جدید تویوتا راو ۴ چه نام دارد؟

این تریم که از سال ۲۰۲۲ به سبد تیپ های مختلف راو ۴ اضافه می شود، SE Hybrid نام دارد. این تریم از نظر قیمت یک پله پایین تر از تریم XSE قرار می گیرد. اگرچه از نظر ویژگی های اسپرت مشابه با تریم گران تر است، اما برخی امکانات رفاهی مدل فول آپشن را ندارد. تریم SE Hybrid به طور استاندارد از رنگ بدنه متالیک، صندلی های پارچه ای، نمایشگر ۷.۰ اینچی لمسی و ۶ بلندگو بهره می برد.

قیمت مدل های جدید تویوتا راو ۴ چه‌قدر است؟

آن چه هنوز نمی دانیم، قیمت گذاری دقیق این تریم ها و آپشن های آن هاست. تویوتا گفته است در میانه های ماه دسامبر جزییات قیمتی تمام تریم ها را اعلام می کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.