با تویوتا کمری TRD آشنا شوید + تصاویر

تویوتا کمری TRD
کمپانی تویوتا به تازگی نسخه ای خاص و سفارشی را از کمری معرفی کرده که قرار است با نام TRD وارد بازار جهانی شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تویوتا کمری TRD در حال حاضر با مدل ۲۰۲۰ تولید می شود و از چند هفته آینده، عرضه انبوه آن در بازار جهانی آغاز خواهد شد. این خودرو در بحث ظاهری و فنی نسبت به نمونه استاندارد کمری ارتقا پیدا کرده و تا حدی نمادهای اسپرت در آن دیده می شود. در کمری TRD سقف و ستون ها به رنگ مشکی در آمده اند و تا حدی حال و هوای این سدان خانوادگی نیمه لوکس را اسپرتتر کرده اند. از سویی اضافه شدن بال عقب بر روی درِ صندوق باعث شده تا در کنار تغییرات سپرها، این خودرو ژاپنی ظاهر خشن تری را تجربه کند. رینگ های ۱۹ اینچی مشکی، سپرهای جدید، دیفیوزرها، ترکیب رنگ جدید و… باعث شده تا کمری در نمونه TRD نسبت به گذشته جذابتر باشد. همچنین در کابین خودرو از جزییاتی استفاده شده تا حس اسپرت در درون کمری TRD نیز دیده شود.
استفاده از نیروی باد برای به دست آوردن چسبندگی بیشتر و فشار رو به پایین، باعث شده تا پایداری کمری TRD نسبت به نمونه استاندارد بیشتر باشد و از سویی فرمان پذیری قابل توجهی زیر دستان راننده در این سدان اسپرت ژاپنی احساس شود.
کمپانی تویوتا یک پیشرانه ۳٫۵ لیتری تنفس طبیعی GDi را برای کمری TRD در نظر گرفته که می تواند به صورت استاندارد ۳۰۱ تا ۳۱۵ اسب بخار را به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک منتقل کند. گشتاور فراتر از ۳۸۰ نیوتن متر در چرخ های جلو باعث می شود تا این سدان ژاپنی شتاب کمتر از ۶٫۵ ثانیه را تجربه کند.
تویوتا کمری TRD
در تویوتا کمری TRD مدل ۲۰۲۰ امکاناتی نظیر ۹ کیسه هوای ۱۳ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، دنده پشت فرمان، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، سیستم صوتی حرفه ای، رادار نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از خط، کامپیوتر سفر، تریم داخلی چرم و جیر با دوخت قرمز، نمایشگر لمسی، سانروف، درِ صندوق برقی، صندلی های جلو برقی با حافظه تنظیمات راننده، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، نور بالای اتوماتیک، ترمز هوشمند، سامانه پیشگیری از تصادف و… را دارا است.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.